football&fotboll

Hejsan,
nu ska jag berätta för er om mina två senaste dagar.

Först så var det fredag, och jag åt någon bakelse till frukost här hemma. så jag åt inte frukost i skolan, jag satt och fixade mitt smink istället. För jag vakande up sent och han inte göra det på bussen.

Sedan så var det engelska, tittade på film, som slutade fungera.

Teater - vi tittade på charlin chaplin film :)

ALgebra - satt i biblioteket med en vikarie och pratade med snälla människor! Och smög iväg och tog kort... haha

Lunch, jag åt lunch :)

Fysik 
Us hiostory
sociology
soccer

Gick till min engelska lektions rum, eftersom miss sanchez är cheerleader coachen. Åkte iväg med miss sanchez till PeterPiperPizza och hämtade pizza och vi alla åt pizza innan vi lämnade till matchen.

Vi åkte bussen dit, som vanligt. Allt var ganska mycket som vanligt, det var inte våran hemma arena dock, där jag typ alltid har varit. Detta var i McAllen. Vi förlorade med 38-20. Sista footballs matchen jag någonsin har sett med Palmview high school... ganska sorgligt. Under matchen så satt jag och pratade med Sergio och en tjej. Det var mycket trevligt.



Cheerleaders:)
När vi kom hem till skolan så gick jag och släppte av flaggor i killarnas omklädningsrum, det stinker verkligen där inne! Och sedan så skjutsade miss sanchez hem mig.

Sedan gick jag up klockan 9 tror jag. NEJ, kvart i åtta hade jag ställt alarmet, jag vaknade up 8.44 och panikade och trodde jag hade missat tiden. Jag gör det ganska ofta nu för tiden, vaknar up någon minut innan jag har ställt klockan...

Åt frukost och gjorde mig iorndning för att spela soccer:) Monica släppte av oss, och vi spelade ganska bra, men de tog ut mig efter halva. Glad för jag kunde knappt springa, min muskel i högra benet gör ont! (bättre nu)

Vi förlorade med 7-0 eller något. Vi spelar bättre, och vi var fullt team idag, haha!

Hayley och Alessia hade ätit frukost på Stripes, och de köpte med två frukost-tackos till mig, gulliga som de är! <3 Så det åt jag på vägen hem som min frukost. Mums!

Vi fick skjuts hem av en kompis, vi gick till Stripes och köpte en dricka och sedan gick vi hem.

Hemma så satt jag och skypade med min familj i typ 4 timmar. Det behövdes. Saknar er det gör jag! Haha jag trodde inte jag skulle börja gråta...

Sedan klockan 4 - halv 5 så åkte jag iväg med Norby, JB och Ines till JB's football match. De van! Och det spalade på en en blå arena. Super coolt!
JB spelar som #5.

vi hämtade upp pizza på vägen hem, så väl hemma åt vi pizza. Och sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.

Senare på kvällen åkte jag och Christina iväg till Walkmart och jag köpte en laddare till min telefon!!!! Super glad! Väl hemma förökte vi lägga in pengar på min telefon (det var det jag gjorde innan också, efter maten) Chstistina förökte hjälpa mig, men det slutade med att jag ringde och väckte pappa, då mitt kort inte gick igenom. Tack så jättemycket för allt ni gör för mig, uppskattar det verkligen! Älskar er! <3

Tog en snabb dusch och gick och la mig vid typ halv två!


Söndag
jag vaknade upp mitt i natten, eller typ halv 7. Min mage gjorde ont, jag vaknar ALDRIG, jag drömmer aldrig mardrömmar, eller behöver gå på toa. Så jag blev fövånad. Gick på toa, (intressant) och sedan gick jag tillbaka och somnade om. Klockan 9 väcktes jag av ett sms som sa åt mig att gå up. Det var från Ana! :)

Glad tjej gick up från sängen, bäddade den och började göra sig iordning. Jag skypade även med Clara en stund.

Ana skulle komma och hämtade mig klockan 10 sa hon, men hon kom inte förens klockan 11. Under tiden så spelade jag soccer innomhus (med en liten plat gul boll) med JB.

Ana kom för mig, och Nick som satt i framsätet spelade svergies nationalsång och låtar från abba till mig, stack till lite i mitt hjärta. Kärlek till Sverige!

VI stannade på McDolands där jag köpte en frappetchino och en glass. Sedan åkte vi till stället där de skulle upträda. Juste det var dansare, super coolt! Jag ska visa er en stor bildbomb imorgon för jag ska sova så fort som möjligt!

De var helt underbart, jag hade gåshud! Mamma du skulle ha älskat det! Tänkte på dig hela tiden. Och jag tror jag ska vara med nästa termin. Jag har så mycket jag vill göra, vi får se hur det blir.

Jättesnäll lärare, utöver det att han lät mig vara med backstage, och jag tog ungefär 800 kort. Och med alla andra dansare och deras coola kostymer också!

Sedan åkte vi och åt... alla skattade åt mig då jag tog majs och en majskolv. Ja, jag gillar majs!

Efter det så åkte jag med Ana hem till Elsa, en annan tjej som också är en dansare som jag även sitter med i lunch. Vi var ganska många där, det var riktigt trevligt.

Jag hade en UNDERBAR DAG! Kom hem vid 9 och nu sitter jag här, ska snart ta en dusch och tvätta håret. Och sedan ska jag plugga lite engelska och sedan sova! Jag är trött!

Imorn är det en ny dag, och jag ska till skolan. Och jag stannar efter skolan också! Och så kommer det en massa bilder imorn förhoppningsvis! Jag ser inte fram emot att sitta och titta igenom alla dock...

Ha en underbar vecka!
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: saraa

Du din söta jävel kan väl också bli cheerleader!? :D super coolt juh! Hör att du har e bra och då värmer det! men saknar dig ändå <3 puus, jag älskar dig

2011-11-07 @ 21:27:47
Postat av: Mamma

GodNatt nu somnar jag efter en bra dag.

Pluggat savann, stäpp , öken etc med madeleine- har

Du och jag också gjort. Markus pluggar NO med

Martin - ok fötdelning va...

Martin bakar bröd i vår nya maskin nästan varje

Dag det är så gott. Jag i business möte om dentala

Utrustningar inför mässan med en från Finland

Och en från Holland. Bra & nöjd. Kram

2011-11-07 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0