hejdå hår...

Hejsan,
jag är fortfarande på ett jättebra humör!

Det var pannkakor till frukos, inte jättegott. men mycket bättre än till exempel ost smörgåsarna som smakar plast (som ines gillar)

Engelska, då vi knappt gjorde någonting. Skrev ut papperna om Hawaii och sedan tog vi några antecningar.

Teater, då vi typ pratade och ritade på våra saker. Vi gör typ ingenting i den klassen.

Algebra, som alltid. Bara massor av anteckningar...

Lunch - jag gick först til saken och frågade om hur det blev med att ta ledigt från skolan. Och de sa att rektorn var inte här, men hon kommer på fredag så då kan hon skriva under att jag får vara borta. Men de sa att det skulle inte vara något problem. Sedan gick jag till counslern som inte var där... så jag ska gå tillbaka imorn. Och sedan så gick jag tillbaka till lunchen men de hade redan stängt för att ta mat.

Fysik - jobbad med hamläxan, kommer ha massor av läxa i det imorgon, kul kul.

EN KUL SAK:
det är en kille jag sitter bredvid på fysiken, kan nog inte säga att han är den smartaste för han frågar lite dumma frågor om sveirge. Verkligen som om vi är från stenåldern eller något.
Men idag pratade vi om snö... Han visste inte riktigt vad de var. Han trodde det var is. Så när jag sa att det inte var is, utan mer som puder... hahah ni skulle ha sett hans ansiktsuttryck!!! Obeskrivligt! Han blev verkligen shockad!!!!



Us hisory - jag klarade 2 minutes varningen, första gången på två veckor som han frågar mig... Verkar lite - ibland - som han tror jag är dum?!

Sociology - vi pratade (skulle egentligen gå egenom anteckningarna till testet vi hade efter halva lektionen) Sedan tog vi testet, lätt som en plätt, tror jag får 100. Och sean pratade vi mer och jag tittade mina mejl.

Soccer - jag gick till doc's och fick elekticitet i benet och sedan så gick jag ut och tittade på när de spelade. Imorn ska jag få mer elektricitet i benet... haha.

Tog bussen hem, och väl hemma skypade jag med mamma om Hawaii. Och sedan så gick jag ner och pratade med Monica och Christina. Jag och Christina åkte några minuter senare iväg och gjorde en betalning på något långt härifrån (typ 30 min). Vi stannade för att tanka och då köpte jag en banan och en till sak. Och så köpte vi ett helt paket juice, för det var mycket billigare. Men vi drack det inte förens vi kom hem. 

Efter vi hade betalat åkte vi till "the mall" och hon färgade och klippte sitt hår, och jag klippte mitt. Så nu är det ... få se.... typ 1 cm kortare! Är nöjd för hon gjorde som jag sa. Det kostade 100 kronor! I sverige kostar det 400 för att bara klippa!!! Tog inte mer än 15 minuter att klippa mit hår heller.

Vi gick runt och hon köpte två jättesnygga tröjor och sedan en make-up bag. Och vi köpte även varsin frappechino. Mums!

Vi åkte hem och i bilen pratade vi om massor av saker. Och det känns superbra!

Väl hemma så ringde jag till Hawaii-your människan, fick bra nyheter.

Och sedan gick jag och Christina ner och tränade. Sedan åt vi massor av mat. MUMS! Jag var hungrig och samtidigt pratade vi med Monica och Christina., och nu sitter jag här och skriver! Ska ta en snabbis dusch och sedan gå och lägga mig. Jag kommer vara trött imorn! 

Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0