HEJSAN

tänkte att jag skriver det som rubrik för omväxling, för ingenting har hänt idag.

Fruskost åt jag hemma, sedan så tog vi bussen. Som alltid.

Engelska - började på våra essays. Var inte på långa vägar klar, och den ska vara klar imorn. Så jag gill tillbaka under andra lektionen (Collage conection) och skrev mera. Så jag kommer bli klar imorn!

Tredje lektionen hade vi teater, då vi pratade och jag borstade mitt hår. Haha jag var klar med arbetet så jag gjorde lite som jag ville. Super skön och - gör ingenting -klass!

Algebra, då vi kopierade ännu mer antecningar. Men jag börjar förstå det nu.

Gick till counslern:( som sa att jag troligtvis aldrig kommer bli en senior,  jag orkar inte skriva om det för det gör min bara ledsen. Jag berättar senare. Ska även prata direkt med rektorn om det...
Åt inte mat, för jag var inte hungrig, och jag var sen...

Fysik - gjode mitt jobb. Och jag avslutade precis min läxa. Eller har ett kapitel kvar, men jag säger bara att jag "Glömde" att vi hade det.

Us hisoty - kopierade anteckningar. Jag fattar, hade ett minitest som jag tror jag kommer få 100 på.

Sociology - vi gjorde ingenting typ. Skön lektion då man inte gör någonting. Pratade med några tjejer som är jättetrevliga.

Soccer - jag satt hos Doc för elekticitet i benet hela lektionen och pratade med perosner. Och med han som hav mig behandlingen (eller vad man ska kalla de) om sveriga och skillnader. Jättetrevligt faktiskt! :)

Åkte hem, och började göra min fysikläxa. Åt tonfisk-ägg mackor (MUMS). Diskade all disk - duktig mikaela. Och sedan satt jag ute medan Monica tvättade bilen. Och sedan satt vi inne och hon åt mat. och vi pratade om Hawaii, och sedan fylde vi i alla pappren och allt är nu ivägskickat!!! ÖVERLYCKLIG!!! Ska bara betala snartast möjligt! :)

Sedan gjode jag mer läxa, (fysik) och nu sitter jag här på golvet och väntar på badrummet så jag kan tvätta mitt ansikte och sedan gå och sova!
Idag firar jag 4 måndaer sedan jag lämnade Sverige. Jag lever livet, trivs som tusan i familjen och älsklar skolan!
GODNATT och jag hoppas ni alla har de lika bra som jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ibland är det få kommentarer på din blogg men det är inte för att vi inte läser. Denna vecka har Carina sin stora show på mässan med nya bolaget. Om det blir någon tid över så får hon den. Sedan lika mycket kommentarer igen på din blogg. Snart ser jag dig på skype så att vi kan betala Hawaii resan. Kram pappa

2011-11-17 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0