Kickball

Hejsan,
min dag har varit seg idag. Jag vaknade upp och låg kvar i sängen tills klockan typ 11-12. Gick ner och åt 3 ägg, potatis, korv och 4 rostade bröd. Jag var hungrig!! Mycket mer har jag inte ätit. Lite kaka och en pizzabit.

Jag satt vid datorn och läste min bok.

Klockan halv 6 kom Kat och en annan person och hämtade up mig och vi åkte till ett ställe och spelade Kickball med massor av andra människor. Det är typ som baseball men du spakar en fotboll istället. Jag lyckades springa in en poäng och blev aldrig bränd!

Sedan åkte vi till Whataburger, jag åt inte för jag var inte hungrig. (Åt pizzan precis innan jag åkte hemmifrån).

De släppte av mig hemma och jag satt och tittade på bilder på daton.

Imorn åker vi till Alice. Kanske stannar där över natten, men jag tror jag ska säga att jag vill åka hem. För de stannar för att gå till alla rea saker - black friday- på fredag morgon (typ 4 am). Men jag vill inte köpa något, behöver spara till Hawaii!!! Plus att jag behöver sova. Ska ta med mig kläder så bestämmer jag senare. Om jag stannar så får ni alla bilder och sådant senare.

Godnatt- lata dagar är sköna! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej kära dotter-

En dag med dentala möten. Alla bra och utvecklande

hoppas på goda kommande affärer. Längtar efter

dig - just idag har Markus haft sin första konfirmations

träff. Han stormtrivdes på det mötet. Och minns

med glädje alla samtal vi har haft i bilen fram och

tillbaks till kyrkan...

Sitter med Madeleine i TV rummet efter att ha

hämtat henne på Swartlings, lite tv, lite clementiner&

Avkoppling. Nöjd med ridning på Charlie.

Kram Mamma

2011-11-24 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0