ÖVER-GLAD MIKAELA

Heeeeeeeeeeeeeeej,

JUST NU KAN INGET, INGET FÅ MIG PÅ DÅLIGT HUMÖR!!!

Först super snabbt om min dag. Den har varit normal, super bra!
Åt frukost - söta flingor med mjölk.
Gick och släppte av mina saker i skåpet, och sedan gick jag till engelskan. Där vi inte hade en lärare (en vikarie kom efter typ en halvtimme) Så jag skrev ett brev till farmor och farfar. Jag ska bara ta och skicka iväg alla jag har.

Teater, vi läste.

Algebra, vi jobbade i boken.

Lunch, gick til counsler och sedan till ett annat ställe. Ska ta samma runda imorgon.

Fysik, jobbade...

Us history, jobbade....

sociology, gick igenom anteckningar för vi har ett test imorn. Sedan pratade jag med andra personer och fick nya vänner.

I passing perioden pratade jag med massor av människor....

Soccer, vi spelade men min fotled gör ont!! ska tittade de imorn.

Sedan tog jag bussen hem.
 

Man kan ha kul när man väntar på bussen. Som förövrigt var super sen och sen sista av alla... haha.

Gatan jag bor på om ni vill veta. precis där bussen släpper av oss. Har typ 2-3 minuter hem. På vänstersida långt bort på bilden, haha!

Åt mat och skypade med mamma och pappa en snabbis! Ska repeteras imorn! :) Sedan titade jag på information och på bilder.

Monica kom hem också, super glad för det!!! Och jag frågade om HAWAII (har inte berättat för er men ändå) Hon sa ja!! Och verkade vara superglad för min skull!!! JUST NU VILL JAG BARA HOPPA RUNT AV GLÄDJE!!! DET BARA SPRINGER I KROPPEN!!!!!

Ska ta en snab dusch och sedan föröka att sova, lycka till med all denna här glädjen i kroppen!
GODNATT mina underbara änglar!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Heej,

Glömde bort att vi har håltimme så jag sutter en timme tidigt och gär ingenting. Musiken blev inställd för att dom nya 5:orna ska göra intagningsprov.

Puss Madeleine<3

2011-11-15 @ 08:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0