seg dag

Hejsan,

jag har haft en bra dag idag. Men mitt humör har gått lite hur som helst. Frukost och sedan engelska då vi inte gjrode någonting, fixade våra anteckningsböcker.

Collage Conection class, vi var 3!!! Vanligtvis typ 20, jag är en enda junioren, alla andra är seniorer, och de var nästan alla på en field trip. Så jag var rädd att jag skulle vara den ända!

Teater, då vi spelade Uno.

Algebra - fortsatte med 6-weeks testet, det gick sämst!

Lunch, ännu en trevlig food fight. Jag stod i alla fall precis vid dörren och sprang ut och fick inget mat på mig över huvud taget! Phu!

Fysik - gjorde klart min läxa:) så ingen läxa för mig igen.

Hisory - trevlig att vi har ett test imorn, jag orkar verkligen inte plugga til det! Och det suger, för det är så tråkigt! Jag hoppas jag klarar det ....:)

Sociology - vi tog anteckningar. Läraren kallar mig Alice om jag inte berättade det innan, och ibland viola också. haha! Han säger det inte rätt över huvud taget.

Soccer, vi sprang, långt! Och Malacara sa efteråt "bra jobbat, Mikaela" för jag slutade inte! Haha, vem gillar inte att få beröm.

Tog bussen hem, åt mat och sedan satte jag mig här upp och gör ingenting. Borde verkligen plugga men historia är det tråkigaste som finns!!!

Ska snart ta en dusch och gå och lägga mig, om typ en timma. Jag har varit hemma förevig nu, när jag inte har träning efter skolan känns det som man är hemma för all tid, haha!

Bilderna kommer när jag orkar - Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Började inte dagen som vanligt, dvs med att läsa din blogg. Utan nu när det är slut på dagen efter att jag har haft många intervjuver för en chefsposition hos min organisation. Intensivt. Konstigt nog så känns det som om du var ännu längre bort än vanligt, men det är mest för att jag sitter och har tråkigt själv i Danmark. Skall ut och äta en midddag med den som var chef för verksamheten förut.



Seg dag här också.



Kramar pappa

2011-11-10 @ 17:12:56
Postat av: Mamma

Lågt ifrån seg. Hinner inte med allt som ska göras men tempot gör att jag mår väldigt bra. Det är som att det alltid är böst då det är som mest, för oss alla.

Kulturkväll på skolan igår kväll. Mysigt som vanligt och bra låter med bra underhållning. Jacob hälsar- han är inne på din blogg vad jag förstår lite då och då.

I morgon vaknar vi till en ny spännande dag i våra liv. SovGott Kram Mamma

2011-11-10 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0