sista soccer träning på två veckor

Hejsan,
imorse var inte en vanlig morgon... jag vaknade up av alarmet, men somnade genast om igen. Det kommer inte hända igen! Men Christina kom in klockan 7 och frågade om jag skulle gå till skolan eller inte... Inga problem med att bli klar, plus att vi åt bröd med smöt och jelly på innan vi gick, eller vi åt på väg til bussen. Missade första turen, så hopade på på andra.

Jag åt även något i skolan till frukost för det var något maxicansk som jag ville pröva. mums mat...

Sedan var det engelska, teater (då vi inte gjorde någonting, satt i biblioteket). Algebra, mer jobb i boken.

Lunch, åt bröd och makaroner + min choklad mjölk. haha!

Fysik, tog ett test som jag tror gick super bra. Har typ 98 i den klassen.

Us History, tog ett annat test som jag också tror gick bra! Tror jag klarar det i alla fall!

Sociology, då vi pratar om normer.

Soccer, sista riktiga träningen på två veckor. Under 8de perioden så ska vi bara leka lekar typ. Och ingen träning efter skolan, idag var den sista träningen. Sedan börjar det på riktigt!

Det var kallt efter skolan idag, jag var hos doctorna och sedan spelade vi och sedan vilade jag och pratade med coachen.

Väntade på bussen hem i typ en timme, kom hem - åt massor av potatis och kött. OCH VET NI VAD? Jag använde en kniv, hahahha! Mums mat!

Imorn ska vi ha ett frukost party igen på teater, så ingen frukost för mig. Och sedan så vet jag inte vad jag ska göra. Det är ett basketball match, men eftersom Monica inte är hemma vill jag inte fråga, och jag tror inte jag vill gå. Ska gå och lägga mig tidigt! Trött mikaela.

Nu ska jag borsta tänderna och sova. Vetni? Jag tror jag har haft samma tuggummi sedan fysiken. Haha, det är därför jag nästan aldrig tuggar tuggummi, men när jag gör så tuggar jag i evigheter!

Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0