sova!

Hejsan,
jag ska äntligen gå och lägga mig lite i tid. Helt klar för att sova.

det var pannkakor till frukost. Sedan var det engelska då vi tittade på film.

Collage conection, jag gick till counslerm men hon var i ett möte... så jag gick tillbaka och vi skrev vad vi hade problem med när vi tog test. TIDEN!

Teater då vi spelade up scener (som vi inte hade övat till) men det gick bra! Sedan åt pipopcorn och jag gjorde klart mitt sociogoly projekt.

Algebra, som vanligt...

Lunch, ja gick till counsler igen, hon hade åkt typ.... Åh jag blir så irriterad! Sedan så åt jag ingen mat, för jah var inte hungrig pga popcornen och en korv i bröd på teatern.

Fysik, jag var inte sen. Och vi gjorde typ ingenting, kopierade ner anteckningar.

Us history - antecknigar och lite gripuppgifter. Det går bättre för mig!

Sociology, vi gjorde ingenting, ska framföra imorn då alla är klara....

Soccer - vi sprnang mycket och gjorde ansträngande ben övningar. SÅ jag har träningsverk i ryggen och benen redan nu! Berättade jag att Malacara några dagar sedan att jag kunde hänga med när de sprnag, och jag var här veckor senare än alla. Duktig Mikaela.

Tog bussen hem. Det var en liten kille som hade gömt sig på bussen, gick aldrig av så vi släppte av honom på hans skola. Precis bredvid våran, hoppas han kom hem tillslut!

Hemma åt vi tacos! MUMS! massor av tacos! Och sedan satt jag och gjorde ingenting. SÅ det så

Någon timme sedan åkte vi till Walmart för Ines skulle köpa några saker... köpte ingenting.

Nu är jag väl hemma, och jag ska sova!!! TRÖTT!!!

Imorn är det skolfoto, för yearbook, typ... Vet inte riktigt. Jag ska komma som vanligt! Men jag behöver sova så jag inte har världens ringar under ögonen!

Puss och kram
Godnatt!

gud vilket tråkigt hoppigt inlägg!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allhelgona Helgen startar imorgon. Just nu sitter

Marlus, jag & Martin vid brasan & äter godis

och tittar in i öppna brasan. Det är på något vis

höst då. Madeleine sover över hos ny klass

Kompis Linnea. Gå in på fantasivscola - deras

Blogg.

Kram min kära dotter <3

2011-11-03 @ 21:24:47
Postat av: Mamma

Dina inlägg är aldrig tråkiga...från en trogen

frälst läsande längtande mamma

2011-11-03 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0