spring spring spring

Hejsan,
trötta Mikaela, MÅSTE BÖRJA GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGARE!!! Men det är ganska svårt...

Bussen var sen... vi kom inte sent på riktigt med gämfört med i vanliga fall. åt ingen frukost för jag gick och släppte av mina saker i mitt skåp.

Gick till engelska, där vi läste.
¨
Teater, åt vofflor och pratade med min klasskamrater för läraren var upptagen med en person som kom in.

Algebra, mer jobb i den dumma boken.

Lunch - ja jag gick till counsern men hon var inte där idag... så jag gick och åt, satt med Kat:) Åt salad.

Fysik, gjode en quiz, och det är super lätt.

Us history - det gick bra, gjorde gruppupgifter så det var kul. Alltid kul att prata med människor. Gick även på toa i början(jätteintressant) men när jag kom tillbaka så frågade en av vakterna var jag var från... Om ni är intresserade som sagt.

Sociology - sitter och panik gör klart mitt projekt tills imorn...

Soccer, vi spelade. Och sedan var det träning efter skolan. Då vi var i tygnlyftnings rummet och sedan ut och spelade. Det var super kul idag, och jag sprnag som en galning, jag gav up min position som defender och sprang runt överallt! Trött som tusan och kännde mig som en hund med tungan ute. Och coach(extra coach) var med i de andra laget och spelade eftersom de var i stort underläge.

Vi väntade på bussen, och gjrode massa strechövningar, haha! Kan inte förklara men jag är vig i mitt vänsta ben...

Våran buss startade i alla fall inte... Så efter ett lååångt tag så fick vi ta en annan buss och blev avsläppte först för en gång skull!

Bara ines hemma och jag åt mat och satte mig framför datorn, skypade med Malin. Snart klar med mitt projekt men jag ska göra klart det under fysiken imorn... håller tummarna för att jag får! (: Jag orkar verkligen inte mer nu!

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova.... trött!!!!
GODNATT mina kära! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Onsdag och ännu en höstlovsdag. Rekordvarmt ute,+12 och du har +29 eller något - viss skillnad. Ja, hade du varit utbytesstudent i NewYork eller Michigan hade du haft snö.. Visst är det toppen med Texas värmen - precis som du ville - varmt och skönt och allt annorlunda.

Markus och jag har gått runt sjön idag,(jippi för mig)Madeleine har varit och ridit ute i skogen. Hon följer sin vegetarian mathållning så idag blev det ris och curry kräftskjärtar. Vi har också ätit goda glassar här på kvällen i övrigt har det inte hänt något speciellt annat än Madeliene lärt mig hur jag ska kunna sätta på rösttyrning på telfenonen och slippa slå tel nummer. Super!!!!

Kram min kära dotter

2011-11-02 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0