Svenskt sommar väder!(:

HEEEJ
jag har varit super glad idag och de senaste dagarna. Varför vet jag inte riktigt. Men jag älskar att gå til skolan!(: 

Tog på mig tjocktröja idag, det behövdes! Så glad för det! Sminkade mig inte förens engelskan började... Jag åt frukost, en typ liten hamurgare. Super glad att jag åt frukost!

På engelskan gick vi till gymmet och tog foton för yearbook, det blev väll okej, inte det bästa men skolfoton blir ju typ aldrig bra! Vi gick tillbaka till klassen och tittade på film! 

Teater då vi spelade UNO och drack te(eller jag gjorde) Och så var det en tjej som gav mig jordgubs oreols så snällt av henne! :)

Algebra då vi gjorde saker i boken, som alltid

Lunch, jag gick til counslerna OCH jag fick prata med henne. Satt där i typ 30 minuter för att få reda på att hon inte visste något. Men nu vet jag att hon ropar ut mig när hon vet saker så jag behöver inte gå dit varje dag! Och jag satt och pratade med en tjej som visade sig vara i min soccer klass. Hon är super trevlig så tiden flög förbi!
Gick tilbaka till lunchen för sent för att få mat, så jag åt inget.

Fysik, jag blev klar. Wiho, ingen läxa för mig. Och sedan så försörde jag min laddare, tog iväg den lilla metallbiten som man stoppar in i telefonen. Men det är tre personer som har sagt att de har en extra som jag kan få. Ska verkligen verkligen verkligen göra säkert innan jag tar den att det är okej!!!

Us history- läraren blev sur (inte på mig) Och jag börjar förstå saker.

Soccer, spelade och jag spang ocg var duktig.

Vädret var helt underbart! Typ lagon svensk sommardag! UNDERBART, sa till en person att jag kommer sakna värmen här, men detta vädret var underbart att springa i, hade hur mycket energi som helst typ, och jag hade inte ätit lunch!

Stannade efter skolan för soccer träning. Först i tygnlyftnings rummet och sedan spelade vi typ 5 mot 5. Hur kul som helst! Jag ramlade ett antal gånger och höll på att skrata ihjäl mig! Och lite småskador, men det var så fruktansvärt kul! Bästa träningen någonsin, SÅÅÅÅ KKKUUUULLLL!!!! Liksom bara så ni vet(:

Väntade på bussen och jag och Hayley gick och titade på JV:s football game. Typ 10 minuter.
 

i väntan på bussen


Mina cheerleader vänner! och mina vackra soccer kläder! haha!
Jag och tjejen till höger om mig har en bebis som är två och var i min cooking class. Och två av hennes vänner tror jag!

Det var typ allt.

Kom hem, åt mat. Resten av familjen kom hem senare efter JB's football träning och jag åt en dougnut och drack mjölk. Och sedan pratde jag med Monica... har lite saker att berätta, men det tar jag senare (inget dåligt över huvud taget, jag är bara för trött för att skriva det nu!)

Så nu7 ska jag sova! GODNATT!
imorn är det sista footballs matchen! Och jag ska gå med cheerleaderna!(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Markus spelar spel på datorn, jag skriver och läser i din blogg, Martin och Madeleine spelar stress. Låter nästan som när du och Martin spelade men inte riktigt.. Jag och Martin har badat Jazucci - jätte skönt och nu är jag hur varm som helst.

Härligt med igen känningskänsla om hur vädret är här i Sverige.. fina bilder.

Jag gjort en ny hemsida!. Superstolt!. Fick hjälp med starten av Cecilia om du är nyfiken ska du så inlöggningsuppgifter och ge mig synpunkter. Kommer nog släppa den då Tanläkarmässan är på gång runt den 17 november.

Kram kära du

2011-11-04 @ 22:32:57
Postat av: Madeleine

Jaa, jag och pappa spelade stress. Jag är inte lika duktig som du var men kommer snart ikapp sa pappa. Det blev 2-3 till pappa och han spelade sitt bästa. Jag har också blivit sämre för att jag har inte haft någon att spela med för att alla i klassen är JÄTTE dåliga på stress, det är inte änns stressigt !! Jag MÅSTE spela en massa stress när du kommer hem ( med dig alltså ) så ska du få se på bra. Jag kommer att bli MYCKET bättre än du !! ( Skoja ) Aja, idag har jag sovit över hos min kompis ( bästis ) hon är underbar !! Aja, Pussar och Kramar: Madeleine <33

2011-11-04 @ 22:45:05
Postat av: Markus

Hej syrran! Hur lång är du ?

2011-11-04 @ 22:46:14
Postat av: Louise

ÅÅÅÅH VÄRMEEE! VILL OCKSÅ HA VÄRME!! Skickar du värme i ett vykort till dig.



Drömde btw för några veckor sen att jag skulle skicka ett vykort till dig men hade inte din adress, fick inte tag på clara heller :( <3<3

2011-11-04 @ 23:35:51
URL: http://lyise.soclog.se
Postat av: Josefiiiin

Heeey beautiful!!!!

Åååååh ser så himla härligt ut på ALLA bilder. Man vill bara hoppa in i datorn till dig :3

Hoppas du har det BÄST (vilket det verkar som) !!!:D Saknar dig jättemycket goooosis!

2011-11-09 @ 07:37:10
URL: http://josefinekman.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0