November är redan här!

Hejsan!

på morgonen så tog vi bussen som vanlig. Och jag åt frukost i skolan som var den äckligaste någonsin typ. Sedan gick jag och släppte av mina soccer kläder i skåpet, har blivit en vana nu. Och sedan gick kag till Engelskan där jag tog ett test. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig i alla fall. Tror jag kommer bli godkänd.

Sedan så var det teater, då vi pratade typ om vad vi ska göra den här veckan. Jag blev upp-arad med en tjej som heter Stephanie och -inte för att vara elak eller något, men helt ärligt, hon har några skruvar lösa där uppe. Och hon är aldrig här.... Jippi, fick den bästa partnern! :( 

Matte, då vi tog ett test och jag fick 70.. jag förstår inte rikitgt hans metod att förklara saker. Fick 70 - precis godkänt, och mitt betyg har sjunkig betydligt i det ämnet.... Imorn har vi ett 6veckors  test, hoppas det går bra!

Lunch, kyckling burgare.

Fysik - då vi tittade på ett klipp om omvanling av energi och för att få extra poäng så skulle sjunga med i sången och läraren gapskrattade åt oss!!! Skolan är lite knasig här.

Us history - trevligt trevligt. Jag börjar kanske få häng på det, men ändå. Whatever, tråkigaste ämnet jag har.

Sociology - vi åt tårta och pratade om smisk, som jag är stenhårt emot! Det är inte rätt sätt att staffa ett barn, inte ens hota med det!

Soccer, vi sprang, och jag var med bland de främsta hela tiden. Stolt Mikaela, hahha. Jag har inge problem med att springa, det funkar bra. Och spreciellt när det inte är 100 grader ute! Det är bara typ 20 skulle jag tro.

Sedan hade vi ännu en power reading hour, jag tog ett test på två böcker. Boken som vi har läst under några veckor nu, och sedan en bebis bok om en liten kille som var "stor" och gjorde väldigt mycket ljud ifrån sig!

Sedan var det tillbaka till omklädningsrummen och byta tillbaka till soccer kläderna igen och sedan ggjorde jag inget i tygnlyftningrummet, utan jag gick till doc's och de satta electricitet i min högra uppe på benen muskel, som en massage. För det känns som jag har sträckt muskeln. Ska även gå tillbaka imorn och göra samma sak igen.

Sedan spelade jag inte ute heller, för min mage ville inte. Den gjorde ont. Så jag satt och pratade med Malacara under tiden.

Sedan blir det mörkt vid klockan 6 nu, för vi flyttade tillbaka tiden en timme i söndags. Jag tittade lite på en basketballmatch i våran gympasal och sedan så satte jag mig på bussen och åkte hem.

Hemma åt jag hamburgare, MUMS! Och sedan gjorde jag min läxa och fick reda på information om Hawaii tur. Mamma och Pappa titta era E-mails, make my dream come true!<3 haha

NU ska jag ta en dusch och gå och lägga mig!
Godnatt!

Och det kommer en till bolmbomd imorgon med bilder från söndag, datorn slutade halft fungera. Så tar det imorn istället! Tog runt 800 kort så... :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

GodMorgon,

skrev till dig i går kväll men verkade inte gå igenom från min iphone. Ialla fall är det nu ny dag och det är alldeles svart ute. JA-JA-JA - dans är underbart. Själv älskade jag att dansa och gjorde det mycket under den åldern du är nu och m,ånga år framåt. Det ger en sådan glädje så lets go for it. Underbara bilder och vilka!. Stiliga, vackra och väldigt stolta tillsammans på foto med dig.

Kram Mamma

2011-11-08 @ 06:25:50
Postat av: Mamma

Ny morgon - jag går upp halv 6 för att bli klart med allt som har med Dentamel och CelinDental att göra. Kul tycker jag.

Klippte mig igår - jag tyckte det blev bra, när jag kommer hem, fanns det inte en enda positiv kommentar...Så kort-med lugg... men trots det tycker jag fortfarande det är bra. Så när maten stod på bordet och vi åt frågade jag om maten var vidbränd. Ha Ha Ha - Pappas kommentar och jag som ansträngt mig. Det blev lite kul..

Kram min kära du Mamma

2011-11-09 @ 06:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0