blåa naglar

Godkväll!
vet ni jag har haft en riktig bra dag! Jag har knappt varit hemma, men en super bra dag har det verkligen varit!

Aldrig bra att börja från slutet, så därför börjar jag från början, som alltid!

Jag åt någonting till frukost i skolan, från början tänkte jag inte göra det, men jag gjorde det och så glad att jag gjorde! Sedan var det engelska gå vi tog ett test - som jag inte visste om - om jag har tur så klarade jag det. Vi får väl se imorn!

Collage Conection - gjode ingenting. Hjärtan och en quiz som inte ens var för ett betyg.

Teater - vi spelade upp scener om varandra, vi har haft i läxa att iakta personer. Och alla skrattade åt mig tyckte jag gjorde ett bra jobb. Och sedan när en kille gjorde mig- han var sig själv men sedan så när han satt ner så tog han och pillade lite i sitt hår och då började alla gapskratta, så uppenbart att det var jag!

Algebra - gjorde mer i arbetsboken som jag knappt förstår något av.

Lunch - jag gick med en kompis till counslerna. Hon hade lite problem och började gråta och det tog tid. Så jag kom inte till lunch perioden förens senare. Och jag åt ingen mat. Därför var jag super glad att jag hade ätit frukost! Hoppas allting blir bra med tjejen! Efteråt så tog jag kort med några personer eftersom idag var det att man skulle ha på dig sitt favoritlags tröja. Så jag lånade JB's tröja som han fick av mig. Några peroner visste och ve det var, stolt svenk!


Gick till fysiken och var inte sen! yay! Och under lektionen gjorde vi ingenting! De fixade klart sina plancer men eftersom jag gjorde en annan sak så satt jag och pratade med läraren och gjorde min läxa. Det är kul eftersom hon blev också placerad här, hon ansökte med ett företag där de placerar ut lärare var det behövs, och hon hamnade här, kom hit ner i Juli från Colorado. Hon sa även att jag den bäste eleven hon har. Haha och det räknas inte ens för mig! Jag försökte använda det som en ursäkt för henne att ta bort mina sena ankomster, funkade inte så bra...

Us history, som alltid, normalt. Kan inte säga att det är tråkigt, men jag ogillar läraren så därför blir hela klassen inte kul. Imorn har vi test så jag ska sätta mig och plugga för det snart, väldigt snabbt.

Sociology - mer film om gangster gäng.

Soccer - sprang massor och i slutet kunde jag inte ens springa för jag var så hungrig! Kunde inte ens blåsa ut min mage! Kunde inte andas med den! Coach sa i alla fall att även då jag var veckor senare än alla andra så kan jag springa med dem, medan andra inte kan. Men han sa även när vi gjorde en övning, använd de där långa benen. Jag har långa ben, men jag springer inte snabbt! 

När perioden var slut så gick jag och åt lite bröd och choklad för att få lite enegi. Och sedan gick vi in i viktrummet och senare ut och spela.

Monica kom och plockade up oss, då hon hade varit och lämnat JB och vi skulle åka och hämta up "mum":orna (eller hur man börjer det).
 
Suddig bild, kommer säkert en bättre senare! Är den inte jättefin? Jag är nöjd och de satte på nalebjörnen gratis. Det var en av cheerleadernas mamma som har gjort dem. Hela deras familj är hur trevliga som helst. Och troligen så hade äldsta sonen sagt att jag kunde bli en fotomodel, haha, jag hör det ganska ofta här!

Sedan åkte vi till Marissa, och jag tittade på skor till homecoming. De är fina högklackat, visar bild senare.

Väl hemma så åt jag äntligen massor av mat! MUMS! så hungrig var jag! Och jag pratade med Christina och hon hittade ett ställde där vi kunde åkte och göra våra naglar, vi har pratat om det ganska länge nu. Så vi alla tre tjejer åkte iväg vid 10 i åtta, de stängde igentligen 8. Men de höll öppet och lät oss få våra naglar gjorda.
Super kul, första gången för min del! Men det tar mycket längre tid att skriva här på bloggen. Och så mycket har hänt! så det tar tid. Det var bara 60 dollar för mina och Christinas.

Jag hittade inte mitt kort, så Chistina betalade för mig. Ska ge henne pengarna tillbaka snarast möjligt. Moncia lånade lite från mig då hon inte hade några kontanter, så jag ska få tillbaka det och ge det till Christina. Världigt intressant!
Jag ringde även hem och panikade eftersom jag inte hittade det, känner mig elak då jag ringer och väcker er vid 5 på morgonen, förlåt igen!:)

Super nöjd är jag! Passar fin fint till min homecomig dress! Pappa jag hoppas du är avensjuk att jag inte är hemma! Och du inser att du ska låte mig göra det här när jag kommer hem, haha hoppas du förstår varför!

Väl hemma så gjorde jag och Chsitina några tränigssaker i garaget igen. Det känns verkligen som om vi blir bättre vänner! Gad för det! Och jag ska försöka börja träna mer! vill verkligen inte lägga på mig några fler kilon!

NU är klockan redan 10 över 12. Har skrivit detta inlägg i 4o minuter nu!

Imorn händer det en MASSA saker, som jag berättar om imorn! Kameran ska läggas på laddning och minneskorten är tömda!

Juste, jag hittade mitt bankkort så ni behöver inte oroa er!

Duscha - (plugga) - Sova
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka tjusiga naglar!. Ska nog som 50-åring också låta testa manikyr..Blir ju supernyfiken på din dag idag ..

Du ringer oss alltid i alla lägen du behöver det och att du ringer kl 5 på morgonen och allt löser sig är bara en glädje, glädjas att få höra din röst om än så liten stund är ljuvligt, längtan blir dock så stor efter dig. Ring på - alltid når du behöver, kan och vill.

Kram min älskade dotter

2011-10-27 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0