Det är redan oktober...

Hejsan,

imorse å jag massor av pannkakor. Det är såååå goda!!! plus ägg och bacon. Det var jätte gott! Sedan gick jag upp och gjorde mig iordning och samtidigt pratade med världens bästa familj på telefon i ungefär en timme. Internetet var nere... vet inte varför men det funkar bara ibland. Super irriterande.

Ungefär halv tre åkte vi iväg och åkte till massor av affärer. Vi har varit runt lite överallt. Jag åt en sallad på Target. Och jag tappade min telefon på ____ (någonstans), och typ började gråta. Men gick tillbaka efter ett tag och det var någon som hade lämnat in min baby. Som tur var, tänk er att vara utan telefon, inte kunna prata med min familj, och inte kunna bli nådd över huvud taget. Hur ska man kunna säga var man är till sin värdmamma till exempel? Och det var en kille som sa att jag såg ut som talor swift (jag kan inte stava hennes namn) till Monica, och sa även att han ville ta ett kort med mig och visa sin dotter. Han sa det till Monica när jag var på väg ut ur affären tillbaka till den första för att fråga om min telefon igen...

vi plockade upp Christina på hennes jobb, och hon ville inte åka till Palmfesten. så vi gjorde inte det. Vi åkte runt till andra affärer. tittade på halloween kostymer.

Sedan åkte vi hem och jag hjälpa Monica och JB att dekorera framsidan. Med spindelväv och saker. Tar bild och visar er senare - när jag orkar.

När Christina är klar i duschen så ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig. Hoppas nästa vecka blir en bra än.

Ha en underbar dag, Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Markus läste din blogg och så slog vi upp vem Talor Swift är - två precis lika snygga tjejer - Mikaela och Swift.

Tack min kära dotter för dessa superlativ om vår och oss i orden världens bästa familj det värmer ett moders hjärta oändligt mycket. Kärleken är värmande.

Var på möte i Gamla Stan i dag men fick inte till det med T-shirt uppdraget men det kommer fler dagar. Jag ska hålla koll.

Markus & Madeleine har pluggat på för fullt. Madeleine har första provet i SO och Markus inlämning i Ekologi som Martin väl kommer ihåg då du lämnade in det materialet. De har suttit hela kvällen med det.

Kram Kram från mamma

2011-10-03 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0