football game times two

Hejsan!
Så till igår först då. Vad åt jag till frukost? Kommer inte riktigt ihåg vad som hände under dagen, inte alla detaljer, de försvinner liksom under en dag. Det känns som det var något som hände, men jag kommer inte ihåg.

I alla fall så började dagen på engelska, förvånade? Jag ser era gapande munnar!
Sedan var det teater. Kommer inte ihåg vad som hände under dessa lektioner, alltså var de inte viktiga.
Algebra, hade en assignment, och jag var den ända som blev klar.
Lunch. Jag åt lunch med Kat(:
Fysik.
Us history. Och om ni vill veta gick jag på toa precis innan klassen började... (haha det var ju viktigt, jag kommer ihåg det)
Sociology
Soccer - jag spelade som målvakt, för jag ville inte bli svettig. Haha!
Pep Rally, det roligaste hittills. Det var först en tävling om vem som kunde äta snabbast typ 5 "hot wings". Men det roligaste var när det var tre killar som hade klätt ut sig till killar och se vem som gjorde det bäst typ. HUR KUL SOM HELST! haha!

Det var ett pep rally eftersom det var en football match. Jag vet att det är torsdag, men ändå. Jag åkte med cheerleaderna. Först åkte vi och åt en gigantisk hamburgare på Whataburger. Sedan tillbaka till skolan och efter ett tag så tog vi bussen till arenan.

Jag gick med Sami (hennes födelsedag) --- KOM PRECIS PÅ VAD DET VAR, gav ines hennes balong på morgonen(: Och jag åt inte frukost, för jag gick och letade efter Sami för att ge henne hennes balong. ---
Men jag gick med Sami till toaletterna (varför jag säger det här är för att jag har fina bilder) Så here we go:

En av flagg tjejerna, de dansar med flaggor medan bandet uppträder.

En bandmedlem och även en av mina soccer kompisar! Jätte söt tjej!

Tanya - en skadad cheerleader sa även att hon hörde miss sanchez när hon pratade i telefon och hon hade typ stavat up mitt namn och sagt att det är för en utbytesstudent. Kanske menade cheerleader outfit(: För hon berättade även att det var många som hoppade av efter football seson var över! Skulle vara så coolt att vara en cheerleader!







Min fysik lärare som också är cheerleader coach tyå assistent elller något.


Det var cheerleader från elementery school. Och de gjorde några cheers tillsammans. Hittar ni mig i bland alla de små?


Bandmedlemmarna från den andra skolan.

Våra cheerleaders i svart och deras i vitt ( de var indianer - ursprungs amerikanare) Ser ni deras huvud cheerleader, hon med indian hatten? Undrar hur hon klarar av att göra cheerleaderna!

Vi förlorade med typ 28-18. Men jag hade rikgit kul. Och bus hem och sedan så släppte Sami av mig hemma!


 till idag....

Vanlig skoldag. Åt inte frukost, för jag var inte hunrig. Något som jag ångrade senare under dagen.
Men engelska, teater (läsning), algebra(assignment igen, jag hjälpe alla andra typ för jag var klar)

Lunch - Nu har jag varit med om min första food fight. Jag panikade då personer började skrika och började springa ut. Jag hade ätit ett halft bröd (det var allt jag åt under dagen i skolan, förutom lite choklad). Hungrig som tusan när jag kom hem! Sprang i alla fall ut, och fick potatismos och mjölk i håret!

Jag gick iväg senare med Kat och hennes vänner och jag var arg hela dagen pga. det. Och min 7th period lärare mötte jag på och jag sa att jag har potatismos i håret, och han sa att det spelar ingen roll för det smälter in.

Sedan var det fysik, Us hisroty, sociology, soccer (spelade målvakt för jag skakade så som du gör mamma, ingen energi i kroppen över huvud taget!) Hade en dålig dag.

Tills jag satte mig på bussen typ och blev på bra humör.

Hemma åt jag mat, och sedan satt och pratade med Christina och Ines ett tag.

Adela tog senare med mig till en annan skolas football match, och sedan till ett ställe och äta ( med hennes vänner). Juste hon plockade up mig och lockade mitt hår, det blev super fint, men försvan fort. Jag hade trevligt men är så fruktansvärt trött!!!

Imorn ska jag upp tidigt för min soccer match. Klockan typ 8.30 behöver jag gå upp! Ska vara klar vid 9.15 då vi åker. Men matchen börjar inte förens klockan 10.30. Det är för att Monica behöver ta med JB för att ta foton.

KLOCKAN ÄR SNART HALV TVÅ!
Jag ville göra det här så jag slapp göra det senare...
Godnatt allihoppa, resten av helgen ska jag sova!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sitter i en taxi på väg hem nu mitt i natten. Haft möte med klassen. Jag ordnade. Vi började med segway polo. Som hästpolo fast med segway. Hur kul som helst. Sedan till ett spa. Till sist på ett 1600 tals palats mitt inne i Stockholm med urkul årsmöte och middag.



Kram pappa

2011-10-23 @ 01:12:27
Postat av: Linnéa

Åh vilka fina bilder! Ser ut som en dröm!:D

Love u<3

2011-10-25 @ 22:39:22
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0