yesterday was an amazing day!

Godmorgon,
försya gången jag kommer skriva det typ. Jag orkade verkligen skriva igår kväll så jag gör det nu istället. Jag somnade klockan två så inte så konstigt?

Jag är också förvånad att jag inte har tappad blugglusten, den är fortfarande här. Och jag ska se till att försöka skriva varenda dag, för jag ser fram emot att skriva ut alla inlägg och göra en jättefin bok!(:

Nu ska jag sluta babbla.

Igår hade vi först våran soccer match. Alessia var målvakt den första halvan, och vi släppte bara in 5 mål, under andra halvan var det den andra målisen, och hon släppte in typ 9 eller något... Alessia är en mycket mycket bättre målvakt. Vi spelade även mot ett lag som var typ top i serien eller något. De var jätteduktiga. Men vi gjorde bättre ifrån oss denna veckan gämfört mot förra! Vi blir bättre så att säga!

Etter det så kom Marissa och hämtade oss, Monica släppte av oss. Marissa tog en bra 40 minuter på sig. Det tar typ 15 minuter att åka dit. Men vi pratade och hade trevligt. Vi gjorde planer om att åka och shoppa.

Först släppt Marissa av mig hemma och jag duchade och jgorde mig iordning. Efter en timme eller något så kom Marissa och hämtade upp mig igen. Och vi åkte över till någonstans och tog massor av foton. Jag tog inte så många men Marissa tog många fina, och sedan lekte jag och tog väldigt fina bilder på Hayley och Alessia. Önskar jag hade med min kamera med mig!
 
Hayley och Alessia och deras värdsyskon.

Vackra Alessia!

Hayley och Alessia! Så glad att jag har dessa två som mina vänner!

EFter vi hade tagit alla foton så släppte Marissa av oss vid shoppingstället. Jag hade jättekul och pratades en massor! Vi letade efter skor och jag letade efter en homecoming klänning, men ingen föll mig i smaken. Jag köpte ett armband med en klockan på. Och sedan ett par vantar, eler tpy vantar... haha jag vet kommer inte använde dem här, men vill ha dem hemma!

super söta eller hur? Förutom att bilden suger!

Charlies änglar. haha vi hade kul! Alltid mycket skratt. Hayley skrattar typ alltid åt mig.

Sedan så släppte Marissa av mig här hemma och jag åt fil och flingor! Och sedan så satte jag mig Monica och JB och tittade på två skräckfilmer. De var inte jätteläskiga men fortfarande det är skräckfilmer, och jag skrämmer mig själv så himla mycket. Men jag hade inga mardrömmar eller något, för trött för det. Jag satt och messade med Malin från Nevada, så jag inte skrämmde sönder mig själv!

Nu ska jag äta frukost! Och dagens planer är typ att åka och shoppa med Kat! Hoppas det(: Behöver en homecoming dress!

Ha en bra dag allihopp! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0