football

Hejsan,
jag har haft en super bra dag!!! Belive me! Men nu är klockan 11 redan och jag vill bara ta en dusch och gå och lägga mig. Så ni får ursäkta att det blir lite kort.  

Engelska, teater (där vi gör mime scen och vi gör ett bröllop), algebra och sedan Lunch. Lunch är det bästa på hela dagen pga av personerna jag sitter med. Sedan var det fysik och US History... han bli klar, fattade inte någonting av vad det var, men jag blev klar. 

Sedan Sociology där vi tittade fortsättningen på flugornas herre, typ 10 minuter kvar som vi ska se imorn! Och sedan soccer där jag var med trots min hals gjorde lite ont. Och jag stannade också efter skolan och jag tyckte jag gjorde ganska bra!

Kom hem efter att åkt bussen hem och det var en snäll kille som visste var jag bodde som hjälpe mig hem, haha. Och satt med massor av killar som frågade mig helt dumma frågor. Och en kille frågade om jag var smartare än honom. Så jag frågade om han visste hur långt tid det tar för ljuset att färdas från solen till våra ögon, eller om han visste hur lång snabbt ljuset färdades. Det visste han inte. Och för att få mig dum frågade en person bredvid honom om jag visste var 100 x 100 var?!?!? Seriöst? det är ju typ klass 3!!! om inte tidigare?!?!?

I alla fall när jag kom hem så var typ både Christina (hon har haft surgury i hennes mum, tagit bort visdomständerna idag) och Ines sovande. Så efter att ha ringt på dörrklockan tre gånger så kom Christinas pojkvän och öppnade för mig.

Jag satte mig och åt. Var super hungrig!! År pommes frits och hamburgare och toppade med fil och flingor och en macka. Var super hungrig! Monica, Norby och JB kom hem efter hans football träning. Och så var monicas Father in Law och Julie med också. De är så trevliga och blir glada när de ser mig! värmer mitt hjärta! Vi satt och pratade och senare så gick vi ut och jag spelade football med JB läääänge!! Han är en härlig grabb. Och nu förstår jag mer av football, så imorn ska jag skryta med det i skolan, haha skojjar bara!

Fick även skolfotona på Markus och Madeleine. Ni blev båda super bra!! Ni är så vackra och snygga min älsklingar!
snabb dusch och sedan natti natti för min del. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du fått bilderna på Madeleine och Markus. Visst har du snygga syskon. Idag då jag hämtade Madeleine så sade hon djupt och allvarligt. Jag saknar Mikaela så - det är tomt utan henne.

Som du redan vet längtar vi efter dig hela tiden, samtidigt som vi också vet att du har det bra, vi är med dig på ditt äventyr hela tiden och vi njuter av det också fast på avstånd. Fysiskt är vi frånvarande men psykiskt är vi närvarande varje dag alla dagar. Kram Kram för våra härliga liv. Sov Gott snart går jag och lägger mig, efter att vi ätit oss proppmätta på kanelbullar då det har varit kanelbullens dag idag. Vi bakade en sats här hemma i kväll efter att Madeleine ridit på Swartlings.

Älskar dig - Mamma

2011-10-04 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0