förlorade storartat

Hejsan,
Mikaela på bra humör här... som typ alltid nu för tiden(:

Jag gick upp klockan 8 och Monica skjutsade mig till min soccer game vid halv tio. Problemet som jag tog upp igår var om hur vi skulle ta oss dit och hem. Jag Hayley och Alessia hade planerat att Monica och Marissa skulle sammarbeta med körandet. Men så blev det inte.

I alla fall. Monica körde mig bara några minuter efter att Marissa hade åkt. Vi hittade vägen dit och vid halv 11 ungefär började helvetet. - Nej nu skojjar jag bara. Vi förlorade med ca 15-0. För mig spelar det ingen roll. Har varit i soccer i 4 veckor eller något. Jag spelade först som sweper, sedan som stopper och sedan som mitt fältare och sedan som defense. Jag var inne ungefär hela matchen förutom 10 minuter eller något. Och jag fick kommentarer om att jag gjorde bra ifrån mig, som ja då absolut inte tyckte jag gjorde. Speciellt inte som mitt, då jag kännde mig som en kanin som sprang runt runt och jagade efter bollen.

Inte mycket mer att säga om det. Jag hade kul i alla fall!

Och så kommer vi till hemresan. Monica kunde hämta mig, de sa hon innan, men då skulle jag behöva åka med dem och göra massor av shopping. De kom hem vid ca 7! Glad att jag kunde åka hem med en kompis. Fastän jag inte gjorde ett skvatt hemma. Satt på golvet i mitt rum och pratade med Clara en stund, var inne på fb, skrev i min dagbok. punkt slut. det var typ allt. Trött var jag. Det är varmt ute. och springa runt när det inte är några moln på himlen över huvud taget är inte de bästa man kan göra. Men i alla fall... Fick skjuts hem av Jimena, en super gullig tjej som jag även har klass med i fysik.

Jag hittade min väg hem, super stolt tjej har ni här! Haha, vi åkte till skolan och sedan hittade jag!

När Monica kom hem så ropade hon på mig och sa att jag kunde komma ut om jag ville, de grillade igen. mums mums! Men vi spelade lite spel, Monica skrattade väldigt mycket och blev sedan super trött och typ somnade på golvet. Haha! Hon tar medicinering tror de är därför. Men det var super gott och jag hade det super treevligt!

Imorn ska jag åka och shoppa med en väldigt härlig tjej! Ska bli super kul verkligen! Och får se om jag hittar någon Homecoming- klänning också. :)

Tog precis en dusch och nu ska jag sova,
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0