Homecoming parade + Bondfire

Hello!
Ni ska bara veta hur mycket som har hänt idag! I slutet av inlägget vet ni allt. Och jag har mycket bilder. Vill ni ha 144 bilder i detta inlägg? haha nej jag skojjar bara, skulle aldrig orka!

Först var det en vanlig skoldag. Åt frukost, poptards. Jag tycker de är goda! Typ bröd med något innuti.
Sedan var det alla de vanliga ämnerna.

Engelska - fortsatte läsa. Och i slutet av klassen frågade jag om jag kunde på på deras "vagn" i paraden som var senare på dagen. Jag fick även en tröja av miss Sanchez, en cheerleader tröja där det står mitt namn på ryggen. Väldigt snällt av henne!!! Och jag tror det var andledningen till att hon stavade mitt namn i telefon... Vill fortfarande vara en cheerleader, så ska prata med henne om det när football säsongen är slut.

Teater - ja a ni? vad gjorde vi? Typ ingenting. Imorn ska vi ha ett "party" frukostparty och jag ska visa dem "riktigt" te. Haha. Men det blir vofflor och kakor och chips och frukt och mera. Så ingen frukost för mig imorgon inte.

Algebra - gjorde mer saker i boken.

Lunch - jag åt en jordnötssmörsmacka. Då vet ni.

Fysik - jag hade tur, jag var sen men läraren var inte där så jag räknades inte som sen! Vi skrev ner några anteckningar, och sedan pluggade inför testet imorn. (jag pluggade inför testet i Us history!)

Us History - vi hade ett test som sagt. I början av klassen frågade han några frågor så att vi fick hjälp med det som var svårt. Och jag klarade testet! Wihoo!

Sociology- skrev ner saker man inte får göra och ska göra ett projekt om det under helgen typ.

Soccer - spelade ute, varmt som tusan och mina armar och ben blir röda på några sekunder, trots att jag använder solkräm.

Jag stannade efter skolan och "hjälpte" cheerleaderna med att dekorera deras "float", vagnen vi åkte på.  
Det var en stor truck med ett släp! Den ni ser är blå är footballs spelarnas.

Bilarna åkte till ett ställe och vände och åkte tillbaka till skolan. Det var en stor parad med massor av olika bilar av olika slag. Har inte mycket bilder på det eftersom jag var med cheerleaderna. Stötte även på Monica när vi precis började med paraden, och Ines kom med oss på vagnen...
Ser jag inte bra ut i cowboy hat? Haha, bild från när vi åkte till där vi började paraden.



Cheerleaderna(:

Som ni ser så var det massor av olika saker. Gillar den gröna bubblan som de hade målat massor av röda prickar på! Och sedan var det hästar och sådant också. Alla liksom olika saker hade sin egen transportmedel, det var en traktor för "farming class" det var en bil för crosscountry/wrestling/lära sog göra naglar och hår medmera. massor av saker. Och sedan var den en brandbil för Reading club.


Typ allas favorit truck. För att den var så liten, haha.

När vi kom tillaka till skolan så hade vi ett peprally. En av de bästa. Cheerleaderna gjorde ett jättebra framträdande, dansarna hade klätt ut sig till typ döda och uppträde med en jättehäfig dans. Och en av vakterna sjöng deras national sång, trodde inte han hade en sådan bra röst. Helt makalöst.

I början av varje peprally kommer alla football spelar inspringande och gör en cirkel typ. För att peppa varandra. Eller hela peprally:t är för att peppa hela skolan för football matchen. 


Cheerleaderna igen.


Några killar uppträde med ett step-cowboy-dans nummer. Super coolt! Gillar verkligen deras klädnader, ses på den första bilden. Och det var därifrån jag lånade hatten tidigare under dagen.


Football - spelarna. sitter på sitt egna ställe mitt i alt typ.

När pep rally:t var slut så gick vi alla ut til typ baksidan av skolan. Där de satte eld på ett stort P.
Bilden blev riktigt riktigt bra enligt min åsikt!

Det blev väldigt varmt, trots vi inte var så nära. Så jag tog med Anna och letade efter Ines, som hade min telefon.
Jag och Anna, en helt underbar nyfunnen vän! (:

Haha, jag har hittat några pesoner som är längre än mig...

Seda så åkte jag ut med Anna och åt, Först åkte vi till Wingstop, men alla var där. Så vi åkte tillbaka till skolan för att plocka up några personer och sedan åkte vi till ett mexikanskt ställe.


Jag hade verkligen hur kul som helst! Jag åt tacos, för det var vad de rekomenderade. Och sedan 4 stora glas av lemonad. Free refill, inget fel på det. Och servitrisen var jättetrevlig och han lärde sig mitt namn. Men de pratade bara spanska så jag fick ta hjälp av mina vänner att översätta.



So sagt, jag hade en helt underbar dag! Och är så gad jag lärde känna Anna mer! Super go tjej, har henne i fysik också.

Imorn är det "homecoming game" football game. Och jag ska gå med cheerleaderna igen! (:
Nu behöver jag sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att få ha så här underbart kul med så många

Trevliga nya händelser i sitt liv är ju helt fantastiskt.

Det är också helt fantastiskt att få ha den äran

att vara din mamma.

Nu ringer du _ ännu roligare

Pappa inga batterier ..

2011-10-28 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0