Homecomingdress

Hejsan,
först vill jag börja med att säga att mina inlägg ville inte lägga sig i ordning av någon andledning. Så gårdagens inlägg hanmade ett snäpp nedanför. Så ni får skrolla ner om ni orkar läsa det. Mycket fina bilder(:

Idag har jag haft en lugn dag. Vaknade vid typ 11. Åt pannkakor, ägg och bacon vid 12. Gjorde mig iordning och pratade med Pappa Madeleine och Markus via skype. Och även några andra personer! De som anstränger sig, det är väldigt många som jag försökte hålla kontakten med och väldigt många som inte verkar bry sig alls! När man är långt borta så får man reda på vilka som är ens riktiga vänner!

Vid ungefär klockan tre kom Kat och hämtade up mig och vi åkte till the mall. (vad säger man på svenska?) Vi gick runt och letade homecoming klänning till mig. Typ allt. Jag hittade en himmels blå som är spets nertill, väldigt söt, men jag vet inte om det är mer en sommar dress än en homecoming. Men det är nog den jag kommer ha på mig. Den var bara 100 kronor (16 dollar efter tax) Så inte illa alls! En riktig perfekt sommarklänning! (:

En rolig sak var när vi gick ut från en affär så sa en person: Här lukta på Taylor Swifts nya perfym, Kat började skratta som tusan. För hon tycker verkligen jag ser ut som henne... Tror fortfarande inte jag gör det, förutom mitt hår och ögon?!

Vi åt kina mat och en kaka. Och sedan typ vid 7 lämnade vi hemåt och välk hemma så satt jag och gjorde inte mycket.

Monica kom hem med mat, så jag åt mat, friterad kyckling från "church chicken" mums, men jag åt för mycket!

Imorn börjar skolan igen, och på lördag är det homecoming!  Och snart är October över, var försvan dagarna?

Dusch och natti natti Mikaela
Visar er en bild på klänningen senare.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma Roslund

Hej Mikaela! Hoppas du har det grymt (verkar så ;)) svar på din fråga, mall är väl typ köpcentrum? Puss! <333

2011-10-25 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0