Hope You feel better soon!

Hej,
berättade jag att vi skulle ta ett test idag? Jag tror i alla fall jag gjorde det?

I alla fall, till frukost var det mer bröd. Peanatbutter and Jelly sandwitch. Mums... jag håller på att tröttna på bröd asså!

Sedan så gick jag till ett klassrum där jag inte har några klasser för att ta det här testet. Först var det 25 minuters test på läsning. Sedan 25 minuters test matte, och sedan en paus på 5 minuter. Efter det var det ytterligare 25 minuter läsning, och ytterligare 25 minuter matte. Och en paus på 1 minut. Och sedan var det 30 minuters skrivning. Ni kanske tror att man skulle läsa saker och skriva en uppsats till exempel. Nej så är det inte här. Här är det en fråga, och 5 alternativ. (utom på andra matte delen där man skulle svara bara enkelt med ett svar. Fattade ingenting av den delen!) Så det var bara att bubbla i massor av ringar. Jag fattade inte mycket, för det var massor av svåra ord. Strunt samma, testet betyder ingenting för betygen ändå.

Sedan satt vi och pratade, hade två av mina närmsta vänner som satt bredvid mig. Så vi pratade en massor trevligheter. Och sedan var det massor av killar som frågade mig massor av frågor. Det är så komplicerat för alla vill ha svar på sina frågor samtidigt så jag får typ alltid 3 frågor i taget! Och en av killarna sa att de kallade mig Taylor Swift de första veckorna för att de visste inte mitt namn. De verkade veta det nu, och det var första gången jag pratade med dem! Helt sjukt! Men kul att de kallade mig Taylor Swift, jag ser inte ut som henne, det är bara för mitt blonda hår!

Vi blev typ utsläppte därifrån klockan ett. Det kom även med lunch til oss, kyckling i hamburgebröd, och till det chips och en fryst efterrätt. Åt massor för jag var uttråkad!

Sedan gick vi till våran collage conection klass. Där vi inte gjode någonting, tråkigt som tusan. Pratade med Alessia men vi typ somnade.

Efter det var det vanligt schema, så jag gick till min 7:de period, som är sociology. Jag har stor läxa tills imorn som jag ska sätta mig och göra när jag är klar här. det var även en tjej som fyllde år igår i den klassen. Så idag hade hon med sig en tårta, så vi åt massor av tårta! nom nom! :)

Sedan gick jag till min soccer träning. Vi gjorde inte så mycket. Så jag ska ta och springa på maskinen senare ikväll. Hoppas jag. Men det gick bra, och coach Malacare sa att jag var duktig. Han är snäll, när han inte är arg. Haha!

Tog bussen hem, och när vi precis hade klivit av så kom Christina bakom oss med bilen. hon gick inte till skolan på grunf av testet. Alla seniorer satt i matsalen tills klockan 1. Hon åt oss att hoppa in och honberättade att Monica var på sjukhuset. Hon hade typ svimmat under dagen och spytt jättemyckt. Hon har inte kännt sig så bra de senaste dagarna, typ förkyld och ont i magen. Och hon hade typ spytt under natten också.

Christina sa att vi behövde stanna hemma med JB när han kom hem från skolan. Jag kom på iden om att göra kort till henne. Så vi satt i Christinas rum och gjorde kort typ 1 timme.


Tycker det blev riktigt fint.

Vi gick ner och jag åt två corndogs, typ korv inlindat i vad? gissa tre gånger? Första andra, Bröd. Mums!

Christina åkte för att hämta Monica och var varit borta ca 1½ timme nu. Monica blev utskriven från sjukhuset. De ringde en ambulance, då Christina skulle köra upp. Och resten berättade jag längre upp tror jag!...

Nu är klockan halv 9. Så ska sätta mig och göra min läxa, Trots det att jag inte förstår någonting av fysik problemen. Bokens problem är super krongliga. Och sedan är det sociologyn som måste bli klar!

Mamma och Pappa, var så snälla och skicka mina scheman. Haha, jag vill vara en senior!!!! (:

Ha det bra allisammans! Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Miss, Senior,Sweden, My Dear Doughter,Mikaela,

Betygen är framplockade - Martin scannat in och de är på väg....

Hoppas allt är väl med Monica när jag skriver detta ? - har hon haft detta förut eller var det första gången. Hälsa henne från oss också, att hon kryar på sig.

Kanske en svensk kladdkaka med glass till gjord av dig skulle uppskattas ?.

Madeleine står i duschen och sjunger Beatles låter då hon ska ha det temat in i skolan på konsert nästa vecka. Markus pluggar matte med Martin och jag skriver till dig. Andreas har lagt sig han gick upp klockan 05.30 idag för att vara med i Stadshuset och spela horn då Kungen delade ut olika medaljer till Ambassadörer som är bosatta i Sverige. Kanske var det den en amerikansk ambassadör, vem vet??

Kram min kära Mamma

2011-10-13 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0