jag förstår inte, eller kanske lite i alla fall

HEJSAN!!! :)
jag har haft en jätte bra dag! Så nu vet ni det:
Godnatt!

Nej såklart inte jag ska berätta. Så imorse berättade Christina att hon hade kräkts under natten, jag panikade bara lite sådär. Försöker att inte tänka på det! Sedan frågade jag även Monica om jag kunde få en underskrift för att åka till footballs matchen, så jag fick det. Men Ines ville inte gå. Hennes förlust.

Men i alla fall, vi åt frukost (inte Christina då). efter det så gick jag till min första lektion, som då alltid är engelska. vi hade vikarie och jag frågade om jag kunde gå till Miss Commefords klassrum och fråga om jag kunde gå med dem, och det kunde jag. Sedan gick vi till couslerna och jag skrev ut alla mina saker som ni skickade till mig. Det ända jag önskar är om ni kunde skicka mina gammla scheman? Vi pratar om det senare.

Sedan teater där vi tittar på en super fin film. och algebra innan lunchen. Lunch. Jag har fortfarande ätit "brödliknande" saker hela tiden, men nu släpper vi det.

Fysik, Us history - där vi hade ett mini test som jag fick 100 på. Vi gör också typ hur många rätt svar man kan få på 2 minuter. Vi är typ den bästa klassen och jag kan säga att det är inte tack vare mig! - Sociology och soccer.

Jag skickade sms med Monica om att jag skulle stanna under skoldagen och hon hade tittar på min 6.weeks betyg. Där jag har 93- 100 i alla ämnen. (hösta betyg) Och hon skrev att jag är en väldigt smart tjej. Gjorde mig glad.

Efter soccer så gick vi till våran första klass igen för att läsa, blev inte så mycket av det. Vi har typ power reding hour. Men vi pratade mest. Och de lekte med mitt hår.

Efter det så stannade jag i det klassrummet för att vänta på alla cheerleader. De gjorde sig iordning och vi åt hamburgare från Burger King som miss Sanchez hade beställt in. Vid halv 6 så tog vi bussen till McAllen där footballs matchen var. Det var riktigt kul. Och i typ halvlek eller något så kom Sam (soccer tjejen) så jag satt med henne en stund längst upp och pratade:) Riktigt trevlig tjej!!!

Vi förlorade tyvärr stort, 0-24 eller något. Men det är inte så att de har gjort 24 poäng. Jag tänker inte gå in på det för det är komplicerat som tusan. Jag fattar en pytte del av allting!

Sedan tog vi bussen hem och Adela släppte av mig här, at the house.

Sandra och hennes familj är här, vet inte varför. Vet aldrig någonting, haha. Pratade lite. och juste när Adela kom och släppte av mig så satt de ute, hade haft en BBQ typ. Och Monica kom och frågade om jag behövde hjälp med något, tyckte jag var väldigt snällt. Och som sagt det känns så bra i familjen just nu! :)

Imorn ska jag upp tidigt! Klockan 8. Klockan 9-9.30 så åker jag iväg för min match i McAllen. (Soccer) vi ska spela mot de RIKTIGA teamen och jag tror vi kommer förlora stort! Haha! men det ska bli kul. Har lite problem med komma hem (eller inte jag men Hayley och Alessia, men det betyder ju inget för er.) kommer ändå säkert upp senare... Hur vi gör i alla fall.

Nu ska jag sova! trött som tusan! Men har vekligen haft en underbar dag! :)
Godnatt mina änglar, och nu på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

GodMorgon,

Jag och Martin sitter i punschverandan och äter lördagsfruksot med massor av bra tidningar, att läsa om dagens industri och dagens nyheter är att livsnjuta och få livskunskap. Läser familjen någon morgon tidning?

Jag har gjort en äggomelett med ost på till Madeleine och mig och så två kokta ägg. Bra va ? och så gott bröd.. förståss.

Jag letar reda på dina scheman. Har nog inte sparat dem men kan fixa det via skolan. Jag kan leta även i dina elevböcker - finns dem i de stora kartongerna som vi lagt skolsaker i eller har du dem på något annat ställe ? Vi kanske skulle fråga skolledningen om de vill komma och besöka skolan i Sverige- Bergtorp och Viggby... vore väl ett bra utbyte om skolerfarenheter??..

Idag åker Markus på handbollsturne´ med övernattning i Avesta, Madeleine vill till stallet och vi åker nog till Västerkulla och hugger ett träd för att kunna elda i öppna spisen under vintern!.

Kram min underbara och underbart livsglada dotter -Mamma

2011-10-15 @ 10:20:29
Postat av: Pappa

Du gillar bröd va. Då ska du veta att numera bakar jag bröd varje dag. Bakmaskin!



Kramar pappa

2011-10-15 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0