jag har inte lämnat huset idag(:

Godkväll,
hahha nu blev det så där gammeldags igen.

Jag har inte så mycekt att säga, rubriken säger nästan allt. Jag vaknde upp, pratade med min underbara familj och sedan åt fil och flingor. Sedan satt jag i mitt rum och var inne på datorn och läste lite.

Monica sa någon timme efter att jag hade ätit frukost att hennes kusin skulle komma och vi skulle ha en BBQ.

Så vi hade en BBQ. Mycket mer har jag inte och berätta. Jag har träffat Monicas Kusin och troligen hans blivande hustru - eller något - en gång förut. men de verkade inte komma ihåg det.

Jag pratade även med Clara via skype. Jag saknar henne som tusan. Känns så närvarande men ändå så himla längt borta. Tror det var 8800 km (eller mil, kommer inte ihåg) bort. De är en lååång väg! Men jag är så fruktansärt glad att jag har en sådan fin vän! ♥

åter till min dag. Vi hade BBQ och jag åt som alltid massor! Det är så gott! Och det var mycket skratt. Monica skratar åt mig när jag gör saker(: Trivs det gör jag!

Sedan sprang Christina och Ines på rullbandet. Och sedan gjorde jag det också. 40 minuter. Så jag är helt drypande svettig nu. usch och fy! Men duktig kännde jag mig.

Imorn är det skola. Test som jag knappt har pluggat till, pluuggar på bussen. Och sedan får det helt enkelt gå som det går...

hoppar in i duschen nu. Sedan natti natti för lilla mikaela. Puss och kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ahhh. Frukost. Alltid mobilen med vid frukost. Kolla Blogger. Ibland är jag för tidig och du här inte laddat upp dagens text. Så denna morgon.



Jag var på väg till Tyskland, som vanligt, men en flygledarstrejk här gjort att jag sitter hemma på frukosten.



Och väntar på Blogger



Kram pappa

2011-10-11 @ 07:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0