kom hem vid åtta, för bussarna kom inte

Hejsan,
jag sitter nu på golvet, golvet som är täckt av matta. Med en dator som snart dör och en telefon som snart dör. Roligt Roligt! Så nu ska jag försöka röra på mig för att sätta in laddarna. Trött? Japp!

Jag ska skriva fort, för jag vill gå och lägga mig. Har en halvtimme på mig att göra allt jag måste. som är skriva här och ta en dusch!

Engelska, teater (sorglig film), matte och lunch. Inget märkvärdigt över huvud taget. Sedan fysik, us history, sociology och soccer. Inget märkvärdigt där heller. Soccer var jobbigt dock, var ett bra träningspass!

Sedan stannade jag efter skolan för träning. Där vi lyfte tyngder och sedan gick ut och spelade. Det gick väl okej, men det är tråkigt de sista för jag står bara längst bak och gör knappt någonting. Plus att jag hade ingen energi kvar över huvud taget.

Sedan satt vi och väntade på bussen. Trevligt nog så kom den inte förrens klockan kvart över 7. (okej okej, en kvart sent men ändå!) Jag var inte hemma förens klockan åtta typ. Har varit hemma en och en halv timme nu. Känns mycket längre.

När jag kom hem så åt jag "middag".



Hahah på tal om ingenting, vill ni veta mina bra matvanor eller?
  • lunch igår - makor som jag snodde från Kat.
  • middag - monica var inte hemma så jag åt mackor med ost på.
  • frukost i skolan - smält ost macka.
  • lunch i skolan - macka med jordnötsmör på (för maten var riktigt äcklig!)
  • middag idag - Monica var inte hemma igen, så jag åt typ mackor med pizza innehåll. Som en pizza lite. Men de är typ mackor.

Till det drack jag i alla fall mjölk om ni är intresserade. Och sedan satte jag mig här med datorn. Trevligt trevligt.

Nu ska jag ta en dusch före Ines gör det!

Sedan sängen, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nyhetsrapporter om USA hela tiden och mina tankar är hos dig också hela tiden. Vardagen i Mission har verkligen blivit verklighet känns det som, när du beskriver dina dagar, men maten ovan känns ju mer ovardaglig än här hemma, även om jag tycker att då Monica gör mat är det verkligen gott...

Hemma åt vi risgrynsgröt eller blåbärsyoghurt som blivit mycket populär, den goda juicen från Brämmhult, Te, mackor med smör och ost på.

Jag har pratat med Lotta från Bryssel - om du minns Viggo och Felix - så är nu Viggo boende på slottet i Waterloo som internatelev och går i andra ring, är ju också ett alternativ som finns.

Älskar dig och kramar dig via datorn - GodNatt.Mamma



2011-10-12 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0