kul, allt fösvann igen...

Hejsan,
nu är jag irriterad. Andra dagen i rad som mitt inlägg försvinner. Och det var mycket text.

Det var i alla fall en helt vanig dag, en ny sak som hände var att vi lämnade av våra soccer kläder i vårat skåp innan klasserna började.

engelska - läser fortfarande om oskyldiga häxor, som vi har gjort i typ 3-4 veckor nu.
teater - vi spelade upp våra scener som var total fjasko! Vi hade inte övat över huvud taget, så vi ska göra om det någon annan dag. och jag hoppade även in i en grupp för deras "mamma" var borta, och vi började gapskratta mitt under scenen. Inte lyckat.
algebra - ännu mer uppgifter att göra, och alla frågade mig om hjälp. Tills läraren sa att nu får de komma till honom så jag faktiskt kan göra mitt jobb... Tack och lov, jag har inget emot att hjälpa dem, men jag måste lära mig saker också!
Lunch - jag gick inte till counslerna för Adela sa att de inte var där. Så jag åt mat, litegran för det var inte gott.
fysik - vi gjorde anteckningskort/ placher om newtons tre fösta lagar. Mest pratande.
Us history - helt vanligt, tråk. 
sociology - tittade på ännu mer film om gäng. nu ett gäng från Mexico. 
soccer - läraren var inte där så vi satt i hans rum och pratade hela lektionen. Vikarien brydde sig inte. Och vi hade inte heller någon träning efter skolan på grund av det. 

Så jag tog bussen hem och väl hemma så åt jag mat, förvånade eller? Taccos Muuummmmss!

Sedan åkte jag med Monica för att släppa av JB för hans football träning, och sedan åkte vi och tittade på "mums" på ett ställe. Vi var där länge och pratade, för det var en av cheerleadernas mamma som har gjort dem. Jag visar er när jag får min imorn, för jag hittade en fin men de ska sätta på lite mer saker på den!

Hemma var vi bara några minuter, då vi sedan åkte iväg för att hämta upp JB. Vi satt ganska länge i bilen och väntade på honom, och pratade lite allmänt. Om Christinas pojkvän och typ om att vi verkar vara så mycket bättre "barn" än vad ungdomarna här är. (monica menade alla utbytesstudenter)

Väl hemma igen åkte jag efter några minuter iväg med Christina till Walmart och vidare till en annan affär där jag köpte nagerlack 7 st för 1 dollar styck. Och även nagellacksbortganingsmedel och två eyeliner. Allting hamnade på 12 dollar. VILKET FYND!

Väl hemma ytterligare en gång så gick jag och Christina ner till garaget och tränade, sprang på maskinen och lite annat. = var duktiga. Inga problem mellan oss om ni undrar.

Hon har tagit duschen, så när hon är klar så ska jag snabbt hoppa in där och sedan snabbt i säng.

Imorn så har jag träning efter skolan och sedan hämtar Monica upp mig och vi ska plocka upp "Mum:en" eller vad man säger. Vet inte riktigt när man ska ha på sig den, men jag får reda på det senare.


bilder är inte vänd, men stunt samma. Här är alla kort du har skickat mamma. Snart är hela spegeln fylld(:

Och det ni alla har väntat på? Suddig men ändå, ni ser bilden. Det är väldigt svårt att ta en snygg bild på sig själv måste jag säga! Och jag ska inte ha på mig det halsbandet, jag ska ha mitt stora blåa kors hade jag tänkt!

Det var allt för idag.
Puss och kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise Sjölund, eder kusin

Va söt du är mickisbus <3

2011-11-04 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0