lazy day #2

heeeeeej,
jag är glad men trött. Fastän jag inte har gjort mycket idag.

Vaknade upp vid 8, exakt. Somnade om och vaknade upp klockan 9, exakt. Och somnade om och vaknade upp klockan 10, exakt. Sedan halvsov jag tills klockan halv 11 eller något.

GIck upp och städade lite och fixade lite i rummet. Jag är inte stökig över huvud taget typ! Kommer säkert bli när jag kommer hem igen, för detta är inte mitt hus osv...

Gick ner någon gång och Monica gjorde pannkakor och ägg och små korvar och bacon och bönor. (Det är ett värligt fult ord och det ända jag inte åt, är inte så förtjust i det) SÅ jag åt ägg, två pannkakor, två små mini korvar (10 gånger mindre än prinskorvar) och en halv bacon. Super mycket, alldeles lagom och för lite. Haha, ser ni mitt problem med mat eller? Jag är världens matvrak. Varför ska det vara så got?!?!??! Önskar jag kunde äta hur mycket som helst utan att bli det minsta fet!

Det blev ingen shopping för att min kompis skulle iväg och springa i en pool - träning. Så jag har varit hemma hela tiden. Inte gjort mycket. Skypat med min underbara familj, men det är inte så mycket att säga, allt står ju här på bloggen. Och sedan inte mycket mer.

Vi grillade hamburgare ute också och jag pratade med Monica och Sandra om ines. inte bara jag som har mina tankar... Och Monica verkar vara glad att ha mig här! :) Och Sandra sa till mig att hon hade sagt till Monica tidigar under dagen att jag hade börjat öppna upp mer. Hon frågade mig och jag kände mig mer "hemma", och ja det gör jag! Hade en trevlig pratstund! :)

Nu ska jag ta en snabb dusch och tvätta håret och sedan gå och lägga mig... blev förvirrad av att min dator ändrade tiden av sig själv och jag trodde den var en timme efter vad den egentligen var. Så därför tänkte jag: jag har lång tid på mig tils jag ska sova, men så var de ju inte. Så nu kommer jag vara trött imorn...

Godnatt allihoppa! Hoppas ni har en bra vecka! <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vem var nu Sandra igen. Själv var jag i Tyskland igår. Blivit så varje vecka. Inte alltid helkul att ha 16 timmar långa dagar på jobbet. Ikväll beatles konsert med Madeleine. Ska bli jättekul. Kram pappa

2011-10-18 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0