skynda långsamt

Hejsan,
jag ska inte göra som snigel. Jag ska skynda skynda för jag vill ta en dusch och sova! trött som tusan!

Så på engelskan hade vi ingen vikarie den första tiden, så jag bara pratade om massor med några härliga personer. Vi pratade mycket om ärr och skador om ni vill veta... Haha sedan så var vi uppe hos counslern i typ 5 minuter och en av killarna tog ner en football (papper) som ska in i min minnesbok! :)

Sedan flöt dagen på, film på teatern. Matte och sedan lunch. Mums mums, eller inte. jag åt bröd. (Och jag åt ingen frukost)

Fysik där vi hade ett test där jag gjorde mitt bästa. Men det var svårt, och hon hade inte ens sagt att vi hade ett test. Sedan Us history, där vi har test imorn, så jag ska plugga på det på bussen imorn. Sociology där vi inte gjorde någonting. Och sedan soccer. Spelade. Och efter skolan så var vi i tygndlyftningsrummet ca en halvtimme och sedan så gick vi ut och spelade igen.

Bussen var sen igen. Och jag gick runt och pratade med Sam, en super trevlig tjej! Verkligen en av de snällaste här! Och vi har blivit bra vänner!

Jag åkte hem till Hayley och Alessia för Monica var ute på några ärenden. Så jag åt tackos där. Mums! och lägg märke till att det inte är något bröd, hahah! men till efterrätt åt jag kakor som är som bröd... men jag tror man kan hitta bröd i alla måltider. Juste tackosen är ju på den där chips saken. Så det är ju också som ett bröd.

utanför grannens huset för bara några minuter sedan så var det poliser somm typ tog en av bilarna till grannen. De grannarna är inte en bra familj. Mamman har typ två pojkvänner, och dottern - som har typ 3 pojkvänner - och är typ 15 år håller på med saker som inte är så bra... Jag har inte pratat med någon av dem över huvud taget, och det kommer jag inte heller. Men det känndes som en episode av "Cops". Mitt år blir bara mer och mer som en film!!!

Nu ska jag ta en snabb dusch - om det är möjligt då jag måste tvätta mitt super långa hår - och sedan gå och lägga mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under helgen. Har en soccer match på lördag morgon, och sedan vill jag hitta en person som kan åka och leta efter homecoming klänningar med mig! :)

Hoppas jag kan åka till football matchen imorn med cheerleaderna, har inte pratat med miss sanchez, för hon var ju inte där. Men hoppas det går. Ska försöka få ett signerat papper av Monica och så kan jag fråga imorn om det går eller inte. :)

i alla fall, ni får veta vad som händer. Godnatt! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0