ta-da-dam

Hejsan,
jag har fått slut på kreativitet! Helt slut verkligen, speciellt med mitt hår! Jag vill gröa något med det men jag vet inte vad, skulle helst av allt vilja klippa det helt dramatiskt, men skulle aldrig göra för jag skulle ångra det så mycket! Så jag har haft det i en knut typ hela veckan. Förutom idag gå jag flätade ett pannband, lite hippi så där.
KUL SAK:
det är en kul sak som händer hela tiden. Haha, det är en kille som alltid frågar om han får röra mitt hår. -- Det händer ett antal gånger varje dag att personer frågar om det eller bara rör vid det.-- Men han frågar så fort han ser mig och jag frågar även alltid om jag får röra hans hår. Haha, jag vet inte varför personer här vill röra allt som är "pretty"!
Imorde gjorde jag världens bästa sak! Jag låste oss helt ute från huset. Det kan man ju också börja dagen med. Alla var ute och min vana att låsa dörren för Monica ber oss alltid om det. Monica ringde någon som senare kom och öppnade.... Inget mer jag vill berätta om det här i bloggen. Hon var inte arg verkade det som i alla fall, haha, och inga problem mellan oss nu på kvällen. Glada som alltid, haha!

Skolan var som vanligt, eftersom jag är trött och vill bara duscha och gå och lägga mig tänker jag inte berätta. Inget speciellt hände.
Engelska.
Eftersom det är onsdag så hade vi collage conection class, vi gjorde ingenting. Min homecomingdate (om inte någon frågar mig) lärde mig hur man gör hjärtan av papper. Så vi gjorde det.

Idanaya och jag! :)
Teater
matte
lunch
fysik
us history
sociology
soccer.
Soccer träning, först vikter och jag känner att det går bättre! (: och sedan spelade vi ute, sprang mycket mer idag. Och det var inte alls så himla blåsigt ute som igår.

EN ANNAN ROLIG SAK:
det var typ 16-20 grader ute den här morgonen, alla kom typ i jackor och tjocktröjor. Känndes som en dag på ljusterö när man vill ta på sig en tjocktröja men man gör det inte för att det är sommar. Personerna här är galna. Tar på sig typ vinterjackor för det! Jag badar i havet vid den temperaturen!
Efter träningen så åkte vi hem till Marissa för att fira Ines som fyller år imorn. Så vi åt mat och sedan kaka. Mums mums. Massor av mat. Glad att jag är i soccer!
Hon fick även en nallephu väska och en balong, för hon älskar honom.....

Efter någon timme sittande och pratande så åkte jag Hayley, Alessia, Christina och Monica till Walmart där jag köpte lite toalettprylar och sedan två balonger. En till Ines och en till en annan vän i skolan. Alltså helium balonger! (:

Klockan är redan 12!!!!

Imorn ska jag -förhoppningsvis, om jag får en skjuts hem- åkte till football matchen!!! Med cheerleaderna! Bästa tiden på veckan typ!

Nu ska jag ta en snabb dusch och g[ och l'gga mig!!! Och mitt tengentbord har slutan fungera rikitgt, kommer fixa sig n'r jag st'nger av och s'tter p[ datorn. Men som ni ser kan jag inte skriva de tre sista bokst'verna i alfabetet. Dum dator...

Godnatt p[ er allihopp! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0