Vad ska jag vara för Halloween

Hejsan alla nyvakna människor.
Om ni skulle vara vakna nu (om ni precis gick up, klockan är 6 hos er, eller halv, men en halvtimme hit och dit spelar inte mycket roll)
Här springer tiden, jag gör inte mycket men tidne springer ändå!

Till min dag då:
vanlig skoldag. Jag gick till counslerna efter frukost och en minut efter engelskan började. Under våran läs-tid. Som vi har i början av den första lektionen.
Sedan flöt det på som vanligt. - det här blir inget långt inlägg det här. -

Under teatern såg vi på en film som heter "the blind side", eller vi avslutade den idag. En underbar film som jag rekomenderar ALLA att se, speciellt mamma, du kommer älska den. Och den är basserad på en riktig hitoria. Jag älskar personerna i den filmen! Man ser även bilder i slutet på de "riktiga" personerna. Helt underbar film! Jag hade tårar i ögonen, och det var innan jag visste att den var basserad på en riktig historia!

Sedan var det matte, lunch (då jag också gick till couslerna, men de var ju inte här idag!) Så jag åt hamburgare till lunch.

Sedan fysik och us history och sociology. Helt vanligt. Och sedan soccer. Ännu mer helt vanligt. FÖRUTOM att jag tordde det började bli (vill inte säga kallare för det är varmare än svensk sommar typ) men svalare. Men nejnej, jag kan ju inte ha rätt om vädret. Det blev KOKHET idag, stektes och mina armar är helt röda. Imorn måste jag ta med min solkräm, har glömt den några gånger, inte bra!

Åkte hem, och, och ja vadå? Inte vet jag riktigt. Efter en time eller någor åt jag i alla fall buritos. Det var super gott!!! Mums mums, jag äter allting här, bara så ni vet. Mikaela = Matvrak.

Sedan skypade jag med Malin, pluggade lite fysik, eller försökte har retest imorn för min lärare är dum och säger inte till innan vi har ett test så alla får underkänt... Och nu bara några minuter sedan så sprang -speedwalkade- jag på rullbandet i garaget. Duktig Mikaela!

Christina tog precis duschen, så när hon är klar ska jag ta en snabbis och sedan gå och lägga mig. Klockan är snart 11. Phu, trodde den var snart 12... Jag måste börja föröka gå och lägga mig en timme tidigare. Klockan 10! Bara så ni vet!


VI åkte även till en Halloween affär efter maten. Jag, Ines och Monica. Hittade inget kostym, vad tycker ni jag ska vara? Funderar på en ängel fortfarande. Men de i skolan tycket jag ska vara tingeling (för jag ser ut som henne när jag sätter upp mitt hår i en knut) Eller typ rapunzel, haha! Bara för mitt hår!

Hörde duschen stängas av! Så nu en dusch och sedan ska jag sova och drömma massor av nya underliga drömmar!!!
Godnatt på er!

Jag glömde berätta. Monica berättade att Sandra hade åkt till sjukhuset (pga av hennes bebis) Hennes mage är super stor (större än valigt typ) och hon har redan varit gravid i 9 månader. Så hon åker troligtvis in på fredag, och då åker Monica up till San antonio där de bor, för att hjälpa till. Ville bara berätta vad som händer runt omkring också. (:


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du är nog min tingeling också. En bedårande liten älva som sprider glädje.



Kram pappa

2011-10-18 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0