8867

God kväll, när jag säger det här känner jag mig som en gammal gumma...

Jag ska ta det väldigt kort, troligtvis. För jag är trött och uttråkad, försöker plugga US History för jag har ett mini test imorn, men jag har ingen aning om hur mycket jag behöver plugga och hur det är upplagt eller någonting... Och det är massor av svåra ord i mina anteckningar. 

Allt är lätt när man förstår, eller hur. Jag förstår... MEN det är svårt för jag förstår INTE alla de super krongliga orden... och det är massor av nytt speciellt i fysiken och matten som jag aldrig har hört om förut...

Jag vill fortfarande vara en sernior, för jag vill av hela mitt hjärta GRADUATE!

Min mobilladdare funkar inte... ORKAR INTE att min telefon är dö jobbig hela tiden.

Till en rolig sak mitt i alla mina tråkiga tankar, det blir så här när man pluggar! Jag åt lunch idag med en tjej, och hennes kompisar, från min Matte klass. Hon är hur gullig som helst! hoppas jag kan äta med dem igen imorgon! Det var jättekul för alla BOMBADE mig med frågor, älskar det!

Och min PE coach och några andra också kallar mig Miss Sweden... fortfarande jag älskar det! haha!

Tittade på google maps, för jag var nyfiken. Och just nu är jag 8867 Km ifrån mitt älskade hus och familj som sover så gott just nu! <3

Snart vill jag springa... Hoppas jag, om jag vågar... det är lite läskigt för alla pratar om massa skut saker hela tiden. Inte här men i Corpus blev någon skjuten, någon som gick i skola med Norby och Monica... Funderar på att joina spring laget, med tjejen jag åt lunch med och basketboll teamet? Om det funkar... De springer på morgonen, skulle vara super kul!!!

Ska prata med min PE coach imorn, och kanske gå till couslern imorn under lunchen också... Vill veta hur det går med Seniors bytet!

HA DET BÄST! jag har varit typ superglad hela dagen i Skolan, typ hoppat omkring, alla är så snälla! Yeay!!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har inte bara en distans. När jag hör att det är kul o bra för dig så är du mycket närmre. När det är krångel så är det mycket längre än 8867 då det är svårt att stötta per distans. Kram dotter o Miss Sweden

2011-09-01 @ 08:04:34
Postat av: Pappa

Jag kan bara säga att jag är inne på din blogg flera gånger per dag. Kram

2011-09-01 @ 16:27:00
Postat av: Mamma

Kul att Lotta är inne på din blogg - värmer mig också. Spring gärna med dem i skolan det verkar bra och om det är som du skriver så är det ännu bättre. Krångliga ord lär du dig efter ett tag var så säker. Att skjutvapen är i omlopp känns inte som man ska vänja sig vid. Hur går samtalen i skolan och i hemmet om det, undrar jag som normalt inte är en så orolig typ. Kram Mamma

2011-09-01 @ 17:30:51
Postat av: Linnéa

Det är inte detsamma att dricka te och äta choklad utan dig <3 Och att försöka sig på någon operation sockervadd volym 2 kommer inte på frågan! Du är så duktig som springer så ofta ^^ Jag har blivit lite bättre på det innan och efter träningarna;)



love love love love <3

2011-09-01 @ 22:55:02
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0