baby shower

Hejsan,
jag mår mycket bättre. Vet fortfarande inte hur det blir, och jag vill inte skriva några super viktiga saker här på bloggen... det hamnar i min gröna-hjälpmig-dagbok.

Internetet funkade inte de senaste dagarna... eller typ halft men aldrig när jag ville blogga. dumt nog. Jag vet inte var jag avslutade mitt senaste inlägg. Så jag tar det från idag.

Sov 12 timmar och gick up runt 11, och har varit super trött hela dagen. Kanske jag börjar bli förkyld, känns lite trött i hela kroppen.

Åt i alla fall frukost, och satt och pratade med Ines, som jag har blivit bättre vän med, och lite Monica som pysslade i köket. Sedan gick jag upp och lekte med Destaniee, vi spelade spel på datorn, ritade och lekte pirater. Hon är 5, och hon är väldigt krävande. Men det var kul och fick tiden att gå. Klockan 4 gjorde jag mig iordning och klockan 5 så kom gästerna för baby showern.

Vi lekte lekar, såsom frågor om mamman till barnen (Sandra, Monicas äldsta dotter), gissa namn, baby biongo, sätta nappflaskan i babyn:s mum (som svansen på åsnan) och sedan med en slev och blunda sätta upp mest bumullsbollar på huvudet, och även leta "nålar" bland ris. Det var kul och jag van tre av lekarna och i slutet fick jag tre presenter. En spegel, en rum-fräshare och en skål med lock eller något.

Sedan var det mat och tårta. De var jättefina, Marissa hade gjort dem, visar er bilder imorn.

Resten av kvällen satt vi och pratade ute, riktigt trevligt.

Det blev kort för jag är super trött. Och jag gick inte på födelsedags saken igår, Marissa kom och vi hade en "samtal". Någonting... kan inte berätta här på bloggen som sagt. Hoppas allt blir bättre från och med nu!

God natt! och ni får bilder imorn. Jag har några som jag kan visa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0