best day in ameica so far! :)

Heeeeeeej!
jag är på super bra humör. Jag känner mig levande. Jag ska berätta om min helvetesdag som visade sig bli den bästa under min tid i america.

Åt jag frukost? Jag kommer verkligen inte ihåg om jag gjorde det eller inte. Fy tusan vad irriterande... Nej det gjorde jag nog inte. Vi fixade mitt hår istället. Phu, jag har ett minne! ALLA stirrade på oss i caffeterian när Hayley hjälpte mig sätta upp mitt hår i två Ponytales på var dera sida om huvudet.

Engelska - jag retog mitt test. Hoppas jag klarar det. Gjorde mitt bästa.
teater - vi hade en sub(vikarie) som var super cool. Jag gick ut och plockade stenar för min sociology class. Sedan satt jag och pratade med några andra som inte ens var i den klassen. Tänkte plugga till mitt US HISTORY test, men det gjorde jag inte.
algebra 2- det var meningen att vi skulle ha test på det, men det var det inte. För han trodde inte vi skulle klara det.
Lunch - äckel päckel kykling igen. Men jag gillar verkligen luncherna. Har super kul!
physics - vi hade ett test, hoppas jag klarar det.
us history - vet ni vad?!?!? JAG KLARADE MITT TEST. det är alternativ. bara två fel. Och jag fick en HIGH FIVE från läraren. Så jag slipper retake it! Super super happy!
sociology - vi fick äpplen med nötter på och oreols, för det var två andra personers national rätt i deras egenskapade land. Mitt land var "sten" och handlade bara om stenar. Om ni är intresserade av att se så kan jag skicka det till er, bara skiv eran mail adress. Jag hade då stenarna som ingen ville äta.
soccer - vi spelade och jag var duktig. Massor av beröm i slutet. Och så gjorde coachen en HIGH FIVE till mig, och han är typ alltid super snäll mot mig.
Pep rally - förbredelse inför hemma match. Det är super coolt Har inga bilder, men tar nästa gång. SUper super coolt. band, cheerleaders, dansare lekar m.m.

Sedan gick vi runt och letade efter Ines. För vet ni vad? Adela ringde mig igår och sa att jag och Ines kunde gå i CHEERLEADER BUSSEN MED DEM!!! fattar ni vad super coolt, och hur super peppad jag var på det? haha

Sedan åkte vi till SUBWAY i Adelas bil och åt middag. Mumsmums. Sedan tillbaka till skolan för att åka med bussen till där matchen skulle spelas. Jag kan blabbla på i evigheter om det men jag hade super super kul! Och jag måste gå och lägga mig snart för vi åker tidigt imorn till corpus, och stranden.

Vi kom i alla fall fram och satte mig först med Hayley och Alessia. Men miss Schansez (kan inte stava hennes namn) ville veta var vi var så vi gick ner och stog precis vid cheerleaderna. Det var super kul. Vi fick följa med och träffa de andra cheerleaderna. Jag pratade med massor av människor, speciellt ceerleaderna, super ulta snälla människor! ♥

super ful bild, men varför gör alla det här? Adela är till höger. Fick även super många komentarer om att mitt hår var fint idag. Haha känner mig som salor moon.
Arenan från översta stället typ. Stod längst ner under alla sätetna och nedanför staketet. UNDERBART!


de gjorde massor av saker i början av matchen.  
The football players.
 
En av cheerleaderna. Hon har den där sjukdomen, men var hur snäll som helst. Super söt tjej!!! Och jättekort, jag kan stå på mina knän och vara längre än henne!
Jag vill bli en cheerleader, pratade med miss coach /engelska lärare om det och hon skulle se om det är möjligt. Jag är inte ett dug så duktig som alla dessa tjejer. Men det skulle vara super super kul! :D

BAND hade också ett uppträdande i pausen. och även de andra teamet - Mission - hade ett och dansarna dansade. Miss S... tog med oss upp och vi satt bland publiken i pausen och tittade. Och vi pratade, och hon är super trevlig. Gillar henner verkligen som person!  
Denna bild är inte inzoomad... hade bästa platsen. Såg inte så mycket av matchen men det behövdes inte. Vi van i alla fall. 25 - 7!!! :D GO LOBOS!


äcklig bid på mig och på Missions maskot. tror inte vi hade någon. Haha det är verkligen som en film här!!!

suddig bild... förlåt men det är super coolt!

mina lunch kompisar :)

super söta Adela.

Jag och mina coola fotbolls spelare till kompisar!

Bussen tog oss hem och sedan skjutsade Adela hem mig och Ines. Och jag tackade Miss schansec och hon sa att vi kan komma med dem nästa gång också. Vi är så super coola!

Hade en super mega fantastisk dag, alla är sååå super snälla här! Jag blir helt glad varje dag på grund av det.

Nu ska jag packa, fixa mig och sova. Vi sover i corpus så jag skriver mer när jag kommer hem! :) Ska upp tidigt, vet inte när, men hoppas på att det inte blir alltför tidigt. Och hoppas vi sover på ett bra ställe! Och hoppas ni är super happy att ni har fått massor av bilder. Känner mig dukitg :)

LÄNGTAR TILL FRUKOST IMORN. Har inte ätit sedan middag och jag är super hungry. Och ja - jag har börjat använda "super" super mycket! :D Min mage gör massor av konsiga ljud.

God Natt Mina Älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

omg snygga killar! :P <3

2011-09-25 @ 13:20:48
URL: http://linneatullberg.wordpress.com
Postat av: Mamma

Mission is possible and super cool - isn´t it fantastic ? Vilka underbara kort, det spritter av glädje och ljuvligt att få titta på.

Visade din blogg för två tandvårdsmänniskor i fredags och dem sade spontant när de såg din blogg, vilka vackra glada ögon och hon ser härligt pillemarisk ut.

Idag har vi varit och lämnat av den del saker på Dyvik och igår såg vi, på Dramaten, en pjäs av Moliere, " Den girige " - mycket bra tyckte jag och pappa & Madeleline och Markus tyckte den var super dålig ... så olycka allt kan vara.

Kram och hoppas dagarna i Corpus blivit bra. Med hopp om en ny bra vecka. Love you - Mamma

2011-09-25 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0