clownish

Hejsan,
det har varit en super dag idag. Så nu ska jag berätta.

Började med att jag var duktig och somnade bara några minuter efter 12. Så jag vaknade klockan 9. Undefär en timme senare eller något sånt så pratade jag med världens bästa familj via skype!!! Underbart att se er igen! Pratade väligt länge och det var hur trevligt som helst.


Som jag skrev i ett eget medelande - I'm not crying because I'm sad. I am crying because I love you. - Detta var riktat till min familj. För några dagar sedan tänkte jag på hur bra jag har det hemma och hur underbara ni är, och började gråta (mamma, se vad du påverkar mig). Och samma sak i början av när jag pratade men er idag, inte mycket. Men alla de fina minnerna kommer fram när jag ser era vackra ansikten! <3

Sedan åt jag frukost, mums mums. Monica gjorde vittbröd i rosten, med ost, ägg och bacon på! SUPER DUPER GOTT!!

Sedan gjorde vi oss iordning och klockan 20 över 4 åkte vi iväg och lämnade av Christina på hennes jobb, och sedan åkte jag Norby och Monica förbi T-Mobile, och sedan vidare till HEB, där vi storhandlade! Jag köpte lite sovernirer, haha

5 en för varje perosn i min familj... hahah. Det var bara en dollar var. Super billigt! Ja vet - JAG ÄR EN SÅDAN TURIST!!!!

Det var också en person som sa att min outfit var cool... sådant skulle aldrig hända i sverige! Och så var det en annan person som sa att jag hade en aweosme fläta, och fint hår! hihi! Kärlek till amerikanare. Jag ska bli en! haha, jag lovar!! :D

När vi kom hem så började Norby grilla hamburgare. Så åt en hamburgare och två majskolvar som han grillade igår och som blev över. MUMS MUMS!!!

Sprang inte idag, kännde verkligen inte för det...

Men sedan satte jag mig och gjorde mitt hår i 13 flätor, så det blir superfint imorn!!! Måste gå upp tidigare, men det är de värt. Älskar att vara tjej och hålla på med alla dessa saker!! :D

vet att den är upp och ner, men var glad att ni får en bild. Jag är lat!!! haha! Och jag satte på mig en tjocktröja, det är kallt här inne! Så det är inte min "coola outfit" haha! Och jag älskar att min panna glänser som en lampa. Ingorera det!

Nu är det redan för sent, planerade att sova klockan 10, men så skulle jag göra flätor och så skulle jag skriva det här... och så blev det inte så... Men godnatt nu i alla fall, Och sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

En glädjetår är bra. You made my day yeasterday. Urhärligt att prata och se dig igen. Jag hade din blogg uppe när jag satt i Älvkarleby när Kicki kom in i rummet. Vem är det där? Kommentarerna var vilken urtjusig tjej (du i din princessdräkt). Förresten nu tar jag också upp tränandet. Jag har varit och fått pilotter, någon form av inlägg i skon. Tänk dig att du bygger upp en kudde mitt under foten men inget fram eller bak så förstår du vad en pilott är. Provade att springa idag och det verkar funka, dock inte kroppen men det kommer. Skicka en joggingrunda som du tar så skall jag goolemap gå den i datorn. Hur blev det doktorn. Kan du få börja träna nu (springlaget? basket? eller?)



Kramar pappa (med träningsvärk redan)

2011-09-06 @ 22:31:50
Postat av: Mamma

Det blev ju en Toppen dag att vara ledig på. Och vilken härlig frukost du fick. Njut varje sekund av den goda maten du verkligen verka tycka om. ( Du får ta med dig alla recept hem och grilla majs ska vi börja med direkt.). Maten verkar passa din smak supert. Du vet - energi in - och energi ut. Njut hela tiden av god mat och tänk positivt om den - den ger glädje och nöjdhetskänsla. Träna som du gör är bra - då håller du allt i balans med energiintaget och uttaget. Kram & God Natt Mamma

2011-09-06 @ 23:16:10
Postat av: Mamma

Det blev ju en Toppen dag att vara ledig på. Och vilken härlig frukost du fick. Njut varje sekund av den goda maten du verkligen verka tycka om. ( Du får ta med dig alla recept hem och grilla majs ska vi börja med direkt.). Maten verkar passa din smak supert. Du vet - energi in - och energi ut. Njut hela tiden av god mat och tänk positivt om den - den ger glädje och nöjdhetskänsla. Träna som du gör är bra - då håller du allt i balans med energiintaget och uttaget. Kram & God Natt Mamma

2011-09-06 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0