inget speciellt händer

Hejsan,
som prubriken säger. Det är inget som händer riktigt. Jag har fått vänner som är hur snälla som helst. Och Adela sa att hon ska ta mig till någonstand under helgen och äta. Hoppas det blir av!

På fredag ska jag inte gå med cheerleaderna till footballsmatchen. Utan vi ska ha något möte med andra utbytesstudenter (typ 10 eller något) jag har faktiskt ingen aning. Killarna från corpus kommer nog, inte för att jag har träffat dem, men han är svensk. Hoppas det blir roligt!

Jag är super trött och min hals mår fortfarande inte bra. liten aning bättre. Och Ines och Monica är iväg och handlar och de ska köpa te till mig! Och halstabletter. Och imorn är jag helt frisk. Det kan jag garantera!

Vad mer händer? Jo skolan här är dum i huvet, en dag innan ett test får man reda på det. Och testet är stort! Och så är det så att jag har test i 4 ämnen och en essay som ska skrivas imorn. Kul kul kul!

Som sagt det är inte så mycket att skriva om. Var inte på soccer träningen idag pga min hals. Synd, men jag fick lite mer tid att plugga. Jag ska nu fortsätta med det. Skriver ett världigt fint dokument om det. Ska gå upp tidigare och läsa det. Så när de kommer hem så ska jag gå och lägga mig.

Jag har haft mitt hår i en boll nu hela dagen. Det är värligt ovanligt för mig... gillar att ha det nere! det var även en person som frågade om jag hade klippt av mig håret. Haha Nej det är kvar. Mitt älskade hår!

Och jag har fått tre kommentarer de två senaste dagarna om att jag klär mig coolt! Gillar det! :)

Sedan hade vi brandövning första lektionen. Läraren ville inte gå ut pga att det är varmt ute. Vi gick ut i alla fall. och alla var ute ur alla byggnader inom 4 minuter. Roliga var att de varnade innan brandövningen att det skulle vara en brandövning.

Varje morgon här så berättar de massor av saker i högtalarna, saker som typ är viktiga. Men jag lyssnar aldrig för det är supersvårt att höra vad de säger. Och så ställer vi oss upp för att hedra America, hedra Texas och en stund tystnad. Varje morgon gör vi det här. Lite irriterande... ställa sig upp när man precis har satt sig ner liksom.

Mycket mer kan jag inte komma på. Jag förstod halva fysik läxan. Och sedan förstod jag typ halvt... Jag orkar inte rikigt, hoppas jag inte misslyckas på testet. Men som sagt så är de dumma i huvet som säger att du har test en dag innan. Min hjärna funkar inte heller på grund av maten, det är verkligen stor skilnad. Jag känner att jag inte har någon energi över huvud taget. Och min hjärna blir överkörd av en buss fram och tillbaka hela tiden. America gör mig osmart. Jag är i alla fall godkänd i alla min klasser, hittills.

Min fysik bok är också skriven super krongligt så man förstår inte vad de menar... Imorn ska jag ta med mig min lilla översättare (ordbok) och hålla tummarna för att jag får använda den. Kan behövas i History. Jag gillar inte den läraren längre. Han är lite oförskämd ibland tycket jag, och så säger han att våran antecningbok är våran egen, men han vill ändå ha allting på samma dumma sida. Det får inte plats din spånplatta! Och det går fort, för allt är bara en snabb repetition, som jag inte har någon aning om vad det är om... Så hej failat test imorn! Jag bryr mig faktiskt inte om det.

Jag ska även gå till counslerna imorn för att se hur det går med mitt ända till 12 grade. Då slipper jag även ta TASK test, test som bara Texas har... Och jag får ta graduation!!! Hoppas!!!

nu har jag skrivit massor av ointressanta saker som är super tråkigt.

Jag har målat på min mobil så nu har den blommor och hjärtan och en stjärna och en sol och moln och fåglar och en röd linje. Den är super fin (för att vara en super hatad mobil)

Puss och kram. och jag blev super sugen på blåbär nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

....STORT GRATTIS PÅ DIN NAMNSDAG - DET ÄR MIKAELA DAGEN IDAG....

Om vi har tur så har candy sakerna kommit till dig just idag.

Kram & GodNatt från en vanlig svensk dag med ovanligt varmt väder

Älskar dig

2011-09-29 @ 22:55:34
Postat av: pappa

Jag försöker och försöker att lägga in pengar på ditt simkort men jag får ett felmeddelande att de har ett större dataproblem och ber mig återkomma senare. Jag gör det så snart jag kan. Kramar Pappa

2011-09-29 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0