jag har då svårt att prata

klockan är redan 11. Jag prioriterar fel saker! det är ändå inte så mycket som händer. Jag är den enda i hela fysik klassen som är godkänd hittills. Vi ska ha ett test på torsdag i US history om allt vi har gjort och jag kommer total faila.

Jag håller på at bli sjuk och kan typ inte prata normalt. Min hals gör ont och har lite till och från huvudvärk. Och det känns som om jag håller på att få feber. Men whatever. Imorn ska jag till skolan och smitta alla. Haha, jag ska åka till skolan i alla fall om jag inte mår hur dåligt som helst. Jag mår inte dåligt bara trött.

Jag var inte med på soccer träningen idag pga av min halst. Hoppas jag mår bra imorn så jag kan vara med på efter skol träningen imorn! :) Så skicka mig lite kärlek så jag mår bättre imorn!

Mycket mer har det inte hänt. Längtar tills vi byter ämne i Us history, ska typ prata mycket om andra världskiget, vilket jag är pro på gämfört med alla andra tror jag. (utom nördarna vill säga). Orkar inte plugga, super duper trött. Så nu (klockan är som sagt redan 11) ska jag ta en snabb dusch och tvätta håret, för det är kladdigt. Och sedan HOPPA i säng och sova tills klockan 20 i sju.

Och jag åt bara en macka och lite choklad sedan lunch, så jag är super hungrig. Längtar tills frukost imorn!!!

Jag trivs verkligen med Monica just nu, har verkligen blivit bättre tycker jag. Och jag vill VERKLIGEN inte lämna skolan. Alla är hur underbara som helst. Går med ett gigantiskt leende på läpparna hela dagarna typ!

Godnatt, och glöm inte att skicka lite hälsa till mig! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Här kommer både lite hälsa och massor med kärlek. Jag har en uppgift som gång efter annan misslyckas med och det är att skicka dig godis. Det bara försvinner. Nytt försök i helgen. Kramar pappa

2011-09-28 @ 17:51:34
Postat av: mamma

Godis har jag skickat - gjorde jag i förra veckan.. ...test omgång nr 1 - om det kom fram.

Ljuvlig musik i din mammas hjärta, att du och Monica har en sådan fin kontakt. Glädjer mig mycket.

Måste säga att det är tragiskt att du som svenska klarar fysiken och inte alla andra men grattis till dig..

Hoppas du är i skolan idag och att din hals och du mår lite bättre.

Kram från din livsglada mamma

2011-09-28 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0