jag har inga bilder

synd för er. Och synd för mig för jag är supertrött och det har varit den sämsta dagen under alla dagar i skolan idag. Vi lekte by the way med balonger i slutet av teater lektionen, så jag gick sedan runt med en balong hela dagen.

Sedan hade jag test i Historía, det gick sämst! jag fick 8 fel av 14 möjliga. Usch och fy! Det var ett test från 8:de klass.... jag har ingen aning om vad de gjorde i åttonde klass. Och jag var så trött så jag förstod inte några ord över huvud taget! Usch och fy. Detta är det första testet någonsin som jag inte får godkänt på!!! I helgen blir det pluggning och på mondag morgon ska jag vara utvilad och åka tidigare till skolan för att göra om det.

Efter skolan åt vi mat och sedan så åkte vi vid halv sju ut och shoppade. Vi var ute tills klockan 11! rikigt trött är jag och ska gå och sova. Och imorn ska jag upp tidigt för att springa, äta frukost och sedan plugga amerikansk historia hela dagen! kul -.-

Godnatt mina änglar

Kommentarer
Postat av: Pappa

Dödsnyfiken på Ines. Bor hon nu i huset och går i samma skola. Om det är någon läxa du vill få hjälp med under helgen så kan vi skypa. Gick du hela dagen med ballong utan att någon panga dem. då måste du vara hoppas. kramar

2011-09-10 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0