jag målar mina naglar

Så nu vet ni det. Det var väl världigt intressant?
Vet ni en sak? Det är min namnsdag idag, det visste inte jag. Jag har fått typ 5 statusar på facebook om det. Jag har verkligen världens bästa vänner som bryr sig så mycket om mig!!! Jag har vänner världen över och jag är en människa utan 6 milljareder (eller var det är). Och jag har hittat de bästa vännerna fått den bästa familjen man kan tänka sig!!!

Om idag då... vi missade första turen med bussen för vi gjorde iordning te med honung till mig, eller till min hals. Men vi kom till skolan. Åt lunch och gick till första klassen. Varje 6 vecka så har man ett test i 4 av klasserna. Så jag började med engelskan, för det var min första lektion. Det gick väl bra. Tror jag klarar det i alla fall.

Sedan hade vi teater där vi typ inte gjorde någonting. Och sedan ännu ett till test i Algerbra, som jag också tror jag klarade!

Sedan var det mumsig lunch. Eller inte.

Och sedan hade vi fysik där vi hade retest som jag tror jag får full pott på. Förstod allting i alla fall, och svarade. Och det var typ 5 stycken som kopierade mina svar. jag oakr inte bry mig, de behöver klara klassen mer än vad jag behöver det. Sedan när man var klar så började man med 6 veckors testet som jag förstod de frågor jag gjorde. Men vi hade lite tid så jag han inte med så mycket.

Us history, där jag lyckades bra på testet. Med lite hjälp. och läraren (som jag inte gillar längre) kom fram till mig i början och sa Det spelar ingen roll Mikaela - Nu säger han att han kan hjälpa mig och förtstår att jag inte kan någonting! En vecka sedan höjde han rösten och sa åt mig att vara tyst då jag frågade efter ett ord. Jaja, hoppas jag snart och kan byta till senior, för då tar jag government istället för history. Och han säger hela tiden att din antecningsbok är din egen och sedan säger att han vill ha det på samma papper. Det går liksom inte ihop!

Sedan sociology där vi igår tittade på början av flugornas herre och idag skrev en kort essay om det. andre gången jag ser filmen. Plus att jga har läst oken i skolan i sverige.

Sedan soccer där jag inte bytta om igen, för jag vill bli firsk innan. imorn vill jag spela! :D

Sedan åkte vi hem, åt mackor och sedan åkte vi till några affärer och sedan till JB:s football game. Sedan åkte vi till en annan affär där jag köpte lite småsaker och nu sitter jag hemma och ska gå och lägga mig för jag är trött!!!

Imorn är det ef möte sak- så jag missar en stor football match, och så ska vi bowla. hoppas det blir kul i alla fall! :)

Natti natti mina änglar! ♥


Kommentarer
Postat av: Kurt filipsson

Kurt tycker att bilden var jätte fin!

2011-09-30 @ 13:55:15
Postat av: Emma

åh, jag saknar dig mikaela. Något oerhört <3

2011-09-30 @ 21:43:57
Postat av: mamma

Kul att så många grattade dig på din namnsdag. Vi har precis sett klart en väldigt bra Zorrofilm med massor humor i och så har vi ätit Tacos med makaroner du vet..Ser man på film hos er ? Krya på din hals nu ihelgen. Morfar hälsar har pratat med honom idag.Bra fredag för min del. Börjar pussla ihop alla bitarna för min affärside´nr 2. Känns superspännande att få komma igång med det förmodligen med start den 17 november.

Kram mamma

2011-09-30 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0