jag orkar inte

Hej,
Nu är det så att jag har det superbra i skolan. Och så kommer jag hem. Sitter på mitt rum och har hemlängtan hela tiden. Inte kul! Jag saknar er verkligen och jag vet inte vad jag ska göra... Det är skit jobbigt att skriva det här. Jag har så mycket känslor, men jag kan inte beskriva dem på något sätt (utom hemlängtan). saknar någon att krama, saknar att det finns någon för en där. Jag vill klara detta, jag vill jag vill jag villl. Men jag börjar tvaka på allt. Min hjärna funkar inte, kan inte plugga över huvud taget, den är död. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag känner mig som den ensamaste människan på jorden. Jag behöver människor omkring mig. Människor som ler och säger att jag är duktig. Som säger att de älskar mig och alltid finns där, även om det bara är en sticka i tån eller ett misslyckat test, en mardröm eller en mage som gör ont. Jag vill vara 5 och inte behöva tänka för mig själv. Vill inte vara duktig och självständig. vill bara skrika, få ut mina kännslor. Hatar kännslor, de är för starka och alldels för många. Snälla försvinn, bara försvin härifrån! Jag har massor av läxor som jag inte förstår, som jag inte orkar göra. Jag orkar inte skriva om min dag i skolan, den har varit bra och det är problemet. jag är verkligen inte på humör för glada minnen.




some people belive in God, some people belive in music, some belive in sciens, I belive i familly ♥


 
Jag ska gå och snyta min snoriga näsa och torka tårarna. Sedan ska jag byta om och gå och lägga mig och läsa och skriva i min dagbok. Jag sak be till gud, til musiken, till vetenskapen och speciellt till familjen att min dag imonr inte innehåller gråt över huvud taget. Har fått nog av det nu! Godnatt.


Ensam och o-omtyckt. På en plats där du inte hör hemma.
Representerar mig just nu: tagen av mig tidigare denna sommar.

Kommentarer
Postat av: Tove

Kämpa miccis du klarar det! alla vi här hemma saknar och längtar efter dej, men vi tror också på dej <3 älskar dej kram

2011-09-15 @ 15:42:59
URL: http://tofefee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Kämpa på Mikki!!!! Fatta vad långt du har kommit som ens vågade anmäla dig, som gick på mötet, som fick 3 familjer, som köpte massa presenter till din familj, som gick på camp, som började en ny skola i en ny stad hos en ny familj med ett ganska nytt språk i ett nytt land! DU är helt jävla f** amazing duktig som klarar det! Ta vara på tiden du har där nere, även fast det är jobbigt så försök att njuta av varje sekund, se saker från den ljusa sidan. Är det något med värdfamiljen?? :/

Skulle jag kunna få din adress så jag kan skriva brev till dig?? :D



Du är så fin mikaela!! Världens bästa! Gå och köp en stor burk nutella, det funkar ^^ <33333



Älskar dig <3

2011-09-15 @ 18:43:57
URL: http://linneatullberg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag bara vet att du kommer klara det här, tänk vilken experience du kommer ha! Vi får ta och skypea någon dag för jag saknar dig jättemycket och vill så gärna prata med dig!

Älskade vän, vi tror på dig! <3<3

2011-09-24 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0