koooort

Hejsan, vill bara skriva lite kort... Att jag är klar med den dumma fysikläxan. gjorde mitt bästa. och jag är för lat för att springa. Gör det nästa vecka istället, haha! man ska inte springa under helgen för det är massor av fulla människor ute. och om ni vet hur jag är... aldrig i livet att jag går ut och springer... Blondinen bland alla mexicanare lixom! Mycket mer har jag inte att säga... Ska sova snarast så jag är pigg och glad (glad blir jag såfort jag kommer till skolan för alla är så snälla mot mig), men i alla fall. Ska kunna orka lee, älskar att lee!!! Smily! God natt allihoppa och ha en superbra dag där hemma i Sverige. I helgen har jag inga planer, ska föröka ta med Monica till doktorn så jag kan fylla i alla papper så jag kan börja idrotta efter skolan! ser fram emot att vara med i ett lag... Funderar på vollybollen igen... eller fotboll! Ska prata med min Pe. coach så får vi se vad hon säger och tycker... Än igen GODNATT ALLA MIN UNDERBARINGAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0