retest imorn, måste sova!

Hejsan,
jag tar det väldigt kort för jag måste sova, för ska upp och vara i skolan klockan 7 imorn!!! Retake mitt US. History test.

Vaknade och gick ner och åt flingor. Sedan satte jag mig och pluggade... så tråkigt. Men nu vet jag massor om amerikanska revututionen. Och jag hoppas verkligen att jag klarar testet imorn.

Jag och Ines tog även en kort promenad runt kvarteret. Och efter det år jag två plommon om ni är intresserade.


Jag pratade med Clara, och hon sa något roligt. Det är ju olika vikter här kilo vs. pound. Och mellan dem har jag dubblat min vikt. Haha! jag är redan mer än dubbelt så tung osm jag var när jag lämnade sverige. 


Jag hade en mardröm också. Drömde att en tand lossnade. Sedan spottade jag ut typ 5 fler täner. Sedan var vi i världens finaste väntrum. Rött kungligt såg det ut, ni vet med mörkröda gardiner på väggarna och röda fotöljer. Då var alla förutom den första tanden på plats i munnen. Tanden jag tappade var första nere till vänster - visst är jag duktig mamma?  Jag vil gå till tandläkaren, för jag tror drömmar har en mening. Kanske det var det att jag missade att borsta tänderna natten innan, då jag somnade med kläderna på. 


 åt middag hos Marissa, de hade BBQ. Och Hayleys och Alessias vänner var där också, mycket trevligt!!!

Jag börjar tveka, gillar inte den här kännslan. 


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Godmorgon. Läste din blogg vid frukostbordet och nu igen på jobbet. I flera år hade jag samma dröm som du att jag tappade tänderna. Min dröm handlade om att jag var rädd för att uttrycka mig. Jag tyckte det var jobbigt att prata så för mig hade det en annan mening. Tänder är Carinas business så där får du experthjälp. Det verkar som om du har en helgkänsla och en vardagskänsla eller? Kram pappa

2011-09-12 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0