roligaste bussresan någonsin

Hejsan,
Jag har haft en super bra dag, så jag ska berätta om den. Som alltid.

först hade jag engelska, som alltid. Vi fick tillbaka våra rest som vi gjorde i fredags (som jag inte pluggade till någonting.) Men misslyckades med detta också. Med två ynka poäng. Kunde jag inte bara ha svarat rätt så skulle jag slippa göra omtest imorn efter skolan. men nu är det som det är, så jag går hem tillsammans med Hayley och Alessia. De ska vara på senior möte.

Sedan hade vi collage conection class. Det är super tråkigt. Men jag fick en cubcake av idanya. Vi ska även gå tillsammans till homecoming dansen om det är så att ingen av oss blir frågade. Och sedan så ska hon ta med sig cubcakes till mig och Alessia som frukos imorn MUMS MUMS! Ser fram emot det!

Teater, movment day. Berättade jag om det? Vi gör typ yoga. :)

matte där jag var den enda typ som blev klar med vad vi skulle göra. hoppas det är rätt bara!

Lunch, jag har ätit massor idag. Frukost, cubcake, lunch, chips, tårta, middag och kakor.

Fysik, spelade bingo som var supertråkigt. Och jag har fortfarande läxa som jag ska göra imorn. Och det behöver jag hjälp med. Och jag ska ändå prata med mamma och pappa imorn, kunde inte pga fotbolls träning idag. har test på fredag, så måste plugga lite för det. Är glad om jag blir godkänd.

Us history. Vet ni det är mer än halva klassen som inte är godkända just nu. Hoppas jag inte är en av dem. Och jag ska göra min poem imorn. Vet hur jag ska göra (halft) nu. mycket plugg imorn.

Sociology - har ganska mycket tankar kring mitt fina lilla land. Berättar när jag är klar med alt. Due fredag, så massor massor av läxor tills på fredag.

Soccer - det är jobbigt som tusan. Inte lika jobbigt idag som det har varit men mina ben är inte elastiska nu och de gör ont. Vi dribblade, spang och gjorde ben övningar. för efter practise så var vi ute och spelade. Jag gjorde ganska bra ifrån mig tyckte jag. Har druckigt massor av vatten. Och mellan så åt jag chips från lunchen, för jag behövde energi. Ska köpa något som jag kan ha och äta mellan, för min energi försvinner. Svettas som en gris.

Sedan gick vi in och lyste vikter när man ligger på en platta. Jag kommer komma hem super mega strong! haha! :)

vi slutade tidigt för det var en tjej som fyllde år så vi åt tårta. Mums mums! massor av onyttig mat idag. Men jag har varit duktig med att inte äta chips (utom den här veckan). Och det är säkert därför mitt ansikte inte är sig likt, eller så är det pga all svett och värmen. Hoppas det blir bättre snarast!

Sedan kom det fram en person som är 14 och längre än mig. Räkna nu har jag pratat med typ 10 personer som är längre än mig. Haha!

Nu till rubriken. Bussen åkte "fel" väg hem. Åkte runt alltihoppa, skulle släppa av massor av andra studenter. Men jag gick fram och frågade om vi någonsin skulle åka till där vi bodde, såklart vi skulle. Men när jag kom tillbaka så var det en kille som hade satt sig på min plats. Så jag satte mig på hans plats. för hela bussen var full. men det var bredvid en annan kille, och ALLA killar bakom (killar är så himla sjukt töntiga) sa: OOOHHHHH. Ni förstår säkert. SÅ jag vänder mig om och säger: were do you want me to sit? on the floor or what? så jag sätter mig på golvet mitt i bussen. Och typ hela bussen (inklusive jag) skrattar. (utom killarna bakom mig). HAhah och vet ni vad Hayley sa: det var det bästa som någonsin har kommit ut från din mun. Det var det bästa under hela dagen. Vi skrattade åt det typ hela bussresan. Och jag fick genast ett säte för migsjälv då killarna bakom mig gick av.

Gick av bussen utanför mitt hus, pratade med Monica och gick in och åt. Sedan satte jag mig här på golvet och försökte göra min US HISTORIA läxa, men det är super tråkigt. Ska ta en dusch och sedan plugga snabbt om engelskan och sedan sova. Har några timmar att ta igen ju...

Och vi fick 3 portcards från Tyskland (av mamma) idag. Tackar så ödmjukast, blir så glad varje gång! Och tog med mig det fina hjärtforamde brevet till skolan (råkade placera det i en av mina antecningsböcker) och alla bara: Gud vad gulligt. Så typisk dig mamma. Älskar dig! ♥

I helgen kanske vi åker och tältar i Corpus, håller tummarna, skulle vara superkul! Och göra smores! Vill pröva! :)

Nu ska jag följa min plan. Godnatt mina änglar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni börjar influensatiderna i Svergie, Markus halvdålig, Madeleine hemma en dag från skolan och Martin har aphne/munsår på läpparna. Just nu sitter jag, Markus och Andreas och äter frukost. Hej Mikkis, säger Markus. Andreas hälsar att sängen är skön, duschen funkar och att hans livs viktigaste intstrument är på renovering så han har varit "hornlös" under en dag på musikhögskolan. Vi äter som vanligt fil, yoghurt, bröd, brämhults pressade apelsiner. Jag har altid frukt i filen och Madeleine gillar risgrynsgröten mest just nu. Tips-ha alltid frukt med dig det är bra för energi, glädje och hälsa.

Tack för dina fina kommentarer om röda hjärtan - rött, hjärtan och kärlek är en av de stora glädjeämenna i livet... Kram Kram från din mamma. Ps) Idag åker jag till Torshälla

2011-09-22 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0