snabbt och långsamt

Heeeeeej,
jag har varit på jättebra humör hela dagen. Och personer här tycker jag är rolig. Haha Jag har aldrig varit den roliga personen innan, de skrattar med mig och inte åt mig i alla fall.

Klockan är halv två. Jag vet super dåligt. Men jag väntar på duschen och jag fixade massor av saker. Och jag hade soccer practise och sedan tog vi bussen hem och jag åkte till Marissa för igen var hemma. De var och handlade fotbollskläder till JB. Och de kom inte och plockade upp mig föense klockan halv 11. Och då gjorde jag läxa - äntligen klar med min US history Poem, som inte ens är en poem. - Och jag har inte ens gjort alla mina läxor. För det är tråkigt. Och så fastnade jag här framför datorn, plus att jag pratade med Christina...

Vi gör inte mycket med tiden springer verkligen iväg...

Därför får ni det värligt snabbt. Har haft en super super bra dag och jag trivs som fisken i vattnet i den här skolan. bara en liten sak som är lite "fel"... Men det tänker jag inte skriva här just nu...

Hoppas ni lever lika bra som jag, Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi mår bra när du mår bra. Du verkade haft kul i Corpus. Du verkar få massor av intressanta intryck varje vecka. Jag tror du fått ett felaktigt sms tidigare. Du måste ju utgå från att det är fel om du tror att stökiga är att föredra.



Vi här fått ta extra hjälp nu när du är i USA. Menuett heter den och är en bakmaskin. Jag totalmisslyckades första försöket. Vet nu att jäst och kallt vatten inte hör ihop.



Kramar pappa

2011-09-27 @ 19:33:51
Postat av: Maliiiin!!!

Awww mickis

2011-09-28 @ 21:08:17
URL: http://malin.wennerholm.blogg.se/
Postat av: Malin

2011-09-28 @ 21:09:44
Postat av: Malin

Hehe hann inte skriva klart... Men iaf bra att de skrattar med dig!! :D <3<3<3

2011-09-28 @ 21:12:20
Postat av: Malin

Hehe hann inte skriva klart... Men iaf bra att de skrattar med dig!! :D <3<3<3

2011-09-28 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0