sport pass

Hejsan allihoppa,
Jag ska ta det ganska kort eftersom jag måste sova! Imorn kommer Ines, typ klockan 10.10 på kvällen, och hittills har alla utbytesstudenter hit kommit sent, haha! Vil verkligen vara där och möta upp henne! Hoppas jag får det!!!

Jag ska ta det lite kort om dagen. På teatern lekte vi charader, det är fett med kul! Och jag gjorde Tarzan när vi skulle "swinga" typ en boll. Och sedan så blev det Tarzan, och alla skrattade åt mig för jag överdrev väldigt... haha! Det var fett kul!!! :D haha!

Sedan hade vi quiz i Algerbra, jag var klar först och det var super enkelt.

Sedan var det lunch, som jag åt med Adela och hennes kompisar som är jättensälla! Förhoppningvis ska hon ta mig till en fotbolls match på lördag! Det är inte min skola som spelar men ändå! Har aldrig sett en amrikansk forbolls match, skamligt!!!


Jag och Adela, förstår ni att jag känner mig lång när alla tjejer är ungefär hennes längd... haha!

Sedan var det fysik, us history, cooking (där vi bara pratade i grupperna om vardagligheter) och sist sport. Sedan tog vi bussen hem. Och middagen var klar bara några minuter senare. Mums jag var jättehunrig! vi åt pasta blandat med kyckling, och sedan macaroner i ost typ. Det är jättegott!

Sedan åkte vi iväg till doctorn där jag satt och vänta, fyllde i några papper och sedan frågade de frågor och gjorde den där läskiga saken på armen! Hatar det, när de blåser upp luft runt armen, det känns som om de ska klämma sönder hela armen!!! Sedan kom den verkliga doktorn som sa att jag var "really pretty" och att han hade date:at en tjej från sveirge, stokholm, för herrans massa år sedan. världens är liten.

Sedan åkte vi runt lite överallt och jag köpte en almenacka, strumpor, örontopsar som jag tar bort mitt smink under ögon men (jag vil att ni antecknar!), och pennor. Världigt intressant att veta!

Kom inte hem förens klockan 10, och då satte jag mig och gjorde läxor, har lite smågrejer, men jag kom inte så långt på min fysik läxa för jag ska räkna ut medelhastighet, och jag har ingen aning om hur långt rummet som vi gjorde testen i är... Så får fråga det imorn och göra klart tills på fredag. Då vi även har pep rally, måste köpa en spirit shirt!!! får inte vara med annars!!! :( (Skrev fel, bli klar med läxan tills på tordag, är lat och inte orkar ändra. Men pep rally:t är på fredag)

Vad mer... Jo det var något kul som hände. Jo juste ( förlåt att jag skriver så irrterande, men det är så här mina tankar går). När vi var på Walmart så frågade personen i kassan (typ 20 årig kille) om jag gick på palmview. Jag bara: WHAAAT?!? hur tusan vet han? Men fick reda på senare att han hade en lillbror som berättade för honom att det var tre exchange students på palmview, där han går. Och... ja, det var det.

Bara för att ni älskar bilder, och för att jag har fått massor av kommentarer på att mitt hår var fint idag, och mina ögon är jättecoolt, för de är blå! haha!

kolla färgen på mina ögon här! helt galet, det ser helt gråa ut! Detta var innan jag åkte till skolan...

suddig, men det var den bästa jag hade... Mitt hår var typ helt rakt när jag kom hem, men det var fortfarade lite fluffigt...

Asså förlåt, vem bryr sig, (förutom jag?!?!)

Nu har ni i alla fall fått bilder!

Imorn ska jag lämna in papprerna till min coach och antagligen (förhoppningsvis) börja med basketbollen snarast!
JUSTE - satte upp mål om vad vi ville göra under septemper månad, satte upp springa varje dag... haha, gick inte så bra med det. Kom hem lite sent för att hinna med.

Gooooooood naaatttt!!! <3


Desperat behov av pengar på mobilen, det är helt tomt, kan inte ens skicka ett sms till dig... haha. därför skriver jag här, eftersom jag vet att du plockar upp mobilen bland det första du gör på morgonen. Tack på förhand. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Precis. Tankning pågår. Kolla med kompisarna om du ska ha något annat sim kort med gratis eller låg kostnad för sms. Idag betalar du typ 2kr st. Kram

2011-09-07 @ 08:09:50
Postat av: Pappa

Precis. Tankning pågår. Kolla med kompisarna om du ska ha något annat sim kort med gratis eller låg kostnad för sms. Idag betalar du typ 2kr st. Kram

2011-09-07 @ 09:29:04
Postat av: mamma

Spännande dag med INES - hoppas allt går superduperbra.

För mig har denna veckan blivit väldigt internationell då jag har mött Hu-Friedy och Bernard Quetin som är från Frankrike/Tyskland och så Finndent som kommer från Finland/Holland. Nästa vecka åker jag till Tyskland - allt för att det ska bli bra med eventuella starten med mitt nya företag...

Amerikansk fotboll, ny inneboende, basket, springa och med alla roliga lektioner med trevliga studentkamrater - låter livet ljuvligt. Kram min underbara dotter/Mamma

2011-09-08 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0