vill jag vara här?

Hejsan igen,
jag ska ta det snabbt så jag kan gå och lägga mig. I min nya klass, sociology eller något sådant, hade alla test, utom jag. jag skrev en Essay om svenska traditioner. Kan man göra något roligare under en lektion? Jag är inte ironisk, jag slipper ta ett test och skriver om världens bästa land istället.

Vad mer har hänt? Jo jag hade min första fotbolls träning. Det var coolt, jag svimmade inte!! JIPPI! 1 timme ute i solen, döende varmt springa och spela fotboll. Det här blir kul, tjejerna i klassen är super trevliga. Och sedan har jag två timmar extra träning på måndagar och onsdagar. en annan skolbuss tar mig hem senare. Och Alessia och Hayley ska nog också joina. Det blir super kul!!!

Jag vet inte mer vad jag ska säga. Jag har super kul i skolan. Men när jag kommer hem är det skit! Jag har inte pratat med Mairssa och imorn vill jag göra det. Plus att jag är bjuden på ett födelsedagskalas - något sånt, hoppas jag kan gå. Behöver bara någon som skjutsar mig hem och dit... Hatar att men inte kan ta sig någonstans själv här!!

Fick även tillbaka mitt Us history test - retestet - gissa vad, min lärare kan inte räkna. Jag fick 95 på det, så jag är godkänd!!!

Var ute och gick med Hayley och Alessia och vi pratade... behövs just nu. Ef ringde mig också, från Boston. Och jag började gråta, igen. Ush och fy, jag gillar inte det här längre!!! Måste prata med Marissa imorn!

Kommer inte på så mycket mer jag har gjort. Ätit middag. Fått fotbolls kläder i storlek L, de är a lot för stora! Alla vet att jag är i fotboll på något underligt vid. Precis som att nästan alla vet mitt namn. och jag kan inte en endas typ. Jag förstår fysiken. Vi hade Matte test. och testen här är irriterande för det är bara A, B, C och D frågor. Ogilla!!!

Jag har fått vykort från äkskade lillasyster och från underbara farmor och farfar. Ska skriva tillbaka till er snart. Eller för Madeleine; jag väntar på det lååånga brevet jag ska få från dig. Med all Marabous och lösviktgodis och nappar och bilar i alla smaker. Glöm inte allt på listan. Jag har hemlängtan!

Jag saknar er, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi har två saker att göra i helgen. Åka tur och retur Varberg (över dagen) ochs tänga av vattnet och sedan på söndag packa brev med nappar, bilar, marabous mjölkchoklad och annat lösviktsgodis och skicka det till dig. Hoppas att du kommit iväg på födelsedagsfesten. Och hoppas att det går att prata med Marissa. Kramar pappa

2011-09-16 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0