Alice & en stadar dag

Hejsan,
jag vaknade ungefär klockan 10 och pratade med Clara! Underbart, helt sjukt vad jag saknar dig!
Jag duschade ochå åt tacos med ägg till frukost.

Sedan gav vi oss iväg med bilden mot Alice - Monicas hemstad. Tar typ 2 timmar. Jag och Ines glömde båda våra pass (behöver dem för border partollen) Och vi gjorde upp en plan i bilen om att bara säga Yes då de frågade om vi var americanska, för att inte avslöja oss med våra accenter. Och att vi var monicas vänners döttrar på besök. När vi kom dit frågade bara killen vart vi skulle och det var helt lungt. Vi behövde inte säga något.

Det var jag, Ines, Monica och JB. Och vi åkte till Norbys pappa, han blir så glad varje gång han ser mig(: Vi fortsatte ännu en halvtimme- timme i bil till några andra släktingar och vi selade Uno i bilen.

Vi var hos dem i typ 30- en timme och sedan åkte vi hem. Stannade på vägen och åt mat.

Stannade hos Norbys pappa några timmar(även fast det var sent) och jag gjorde flätor i mitt, Monicas och Ines hår. Jag blir bättre.

På vägen hem så stannade vi och jag köpte en cool plånbok:) 
 
Var hemma vid typ 1-2 och jag var uppe tills halv 5. Pratade med Pappa i telefon vid 4:)



SVaknade klockan 1 och storstädade mitt rum. Fick ett städar ryck och tog ut allting, sedan var det en plåga att lägga tillbaka allting. Men fint är det!

Åt supergoda mackor till frukost klockan 4.
Åkte iväg till walmart och köpte lite småsaker.
Tvättade bilden när vi kom men och åt en majskolv på pinne till middag.
Sprang(gick snabt) på rullbandet.
Tog en dusch

Och nu ska jag sova. Var trött redan klocakn 9, trots att jag bara hade varit uppe 8 timmar, hah!
Gondatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0