Beach :)

i var klara vid ungefär klockan 9 efter att ha ätit tackos till frukost. Och åkte iväg i bilen på väg till stranden.

På vägen dit stannade vi på en bensinmack där jag köpte en cowboy hat. Så snart är jag komplete! haha! Den matchar mina fina boots och kommer sitta fint på väggen


ni får ursäkta den dåliga kvaliten, använder datorns kamera
När vi väl kom fram ungefär vid 10.30 tiden, så blåste det väldigt och vi la oss först en bit up på stranden för att sola men gick sedan ned och la oss precis på strandkanten vid vattnet på all tång och solade.

Vi åt lunch vid ungefär halv två. Hahah legat och pressat! Packade in typ allt i bilen, för vi använde ingenting utom solmattorna. Och åt mackos och chips.

Sedan la ja, Chsitina och Ines uppe på sanddynorna och solade i ca 80 minuter, varje 10 minuter vänte vi runt och tog några pauser och duschade i en vattenfontän. Helt knallröda blev vi allihoppa hhaha! Så det gör ont! Men det var så himla skönt att ligga där i solen och den varma vinden blåsande över ryggen! Underbar känsla! 

Vi duschade där och det var en av de bästa kännslorna, att få känna sig fräsh!

Satte oss i bilen och åkte hemåt. Vi stannade i en affär och jag köpte en nyckelring - har planerat att börja en liten samling som jag ska hänga på väggen hemma. Kommer bi jättefint!



Stannade på DaryQueens och åt mat och glass. Och sedan var vi hemma efter ett tag.

Kommer inte riktigt ihåg vad som hände när vi kom hem. Men jag gick i alla fall och la mig klockan typ 11. Eftersom jag var trött! Men det var riktigt mysig på standen. Typ inga människor där över huvud taget, och trots blåsten var det fins väder.

Jag smörjde in mig med loation. HELT RÖD! skojjar inte jag var en tomat. Såg ut som ines flagga där jag hade haft bikinin, röd - vit - röd! Men en kall han på magen med lotion känndes så himla skönyt, bästa kännslan på hela dagen! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag - ska vi ta en sådan tripp?

Kram mamma

2012-04-27 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0