being a rebel and skipping the taks test

hejsan :) 

jag vaknde upp många gånger under natten då det inte är bekvämt att sova på min bränna somnu är rosa! jag drömde - mer än mardröm- att jag inte kom in på norra real utan hamnade på åva, vilket skulle vara ett helvete för mig!

Jag la mig med datorn med dörren öppen vid ca 10 (då jag vaknade) och såg Monica halvspringa in i Ines och Christinas rum. i telefonen hade hon skolan som ringde och frågade varför Ines inte tog TAKS testen - fick en liten hjärtattack (fick veta av Malin att det var en person som hade fuskat på ett test och blev hemskickad - inte riktigt för att jag tror det är hela sanningen). Men det slutade bra, de visste inte att hon var en utbytesstudent!!! hahaha, lite idiotskola :p 

Jag pratade med Clara på skype! Saknar att ha min bästa vän vid mina sida 24/7! Men gick efter bara några minuter ned och åt tackos. 

Chistina och Monica åkte iväg på några ärenden och jag satt och skypade med Clara & Linnéa. Och tittade på hur mycket en iphone skulle kosta mig. haha, VILL HA EN! och sedan tittade jag också på alla möjliga tråkigheter på svtplay. 

Monica kom hem vid 5-6 tiden kanske och vi åt mat. Jag diskade och senare åkte vi iväg först till en solros odling där jag ryckte av en solros, de var lika höga som jag är lång! och den jag ryckte av hade solrosfrön som jag prövade en, de smakade gott men inte salt så som de man köper såkart haha! 

Vidare till en djuraffär där jag såg världens fluffigaste lilla kanin. Helt vit! Så vacker! skulle vara så grymt gullig tillsammans med Dissi! Ville ta med honom hem, jag blev helt förälskad! <3
och sedan så har jag kommit underfund med att jag vill ha ett saltvattens-akvarium med massor med fina fiskar i mitt rum (mamma&pappa hata mig inte, haha) 

Vi åkte till en annan djuraffär där vi såg utanför två små råttor kanske (de var söta! helt vita och fluffiga) de hade blivit köpte med hade smitit. Så Norby fångade en i svansen och tog med den in till djuraffären. Och jag fångade efter ett långt tag den andra också. Stackarn försökte figtas med mig där den hängde och dinglade i dens svans. Hen var vit med en ljusbrun fin prick på huvudet. Tyckte synd om den som skulle dött där ute, så jag tvingade migsjälv att plocka up den i svansen - det känndes som om svansen skulle gå av! Men fick reda på han hade blivit köpt för mat till en orm - stackarn!
Vi gick runt där och sedan åkte vidare till Walmart där jag bytte min laddare, hoppas den här funkar nu!!! Och lite annat småsaker, Alovera till min solbränna! Hade det inte roligt att sätta på mig kläder för när vi skulle gå ut.
Jag stod och tittade på popcorn (som är snett mittemot ölen) och då kom det två killar - korta mexicanare - och den ena sa: är inte du lite för ung för att vara i den här avdelningen?
Jag: för ung för popcorn? Really?
DÅ sa han att jag trodde jag stod vid ölen -.- asså vilka idioter, allt för att börja prata. Duuh, jag tittar på popcornen inte på ölen idiot! Därför låter jag nästan aldrig Ines lämna min sida när vi är på Walmart, det var för att jag glömde detta och hon var på McDonals så jag gick själv. Aldrig igen!

Vi stannade för en shake på vägen hem och väl hemma så tittade Jag, Ines och Monica på Dirty Dancer (något sådant) Superbra och gullig film! Älskar sådana feeling good movies!

NU sitter jag här och försöker få lite ordning på min blogg! Haha! Lite efter. 
Ska sova och sova lämnge imogron!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grarris till rebell känslan - kram mamma

2012-04-27 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0