dance academy show

skola som vanligt, och jag komme inte riktigt ihåg alla detaljer haha!

engelska då vi inte gjorde mycket, läraren lämnade efter ett tag
track då vi hjälpte snabbt och sedan så gick jag till dansrummet där Jaime övade på en stepdans med två andra.
algebra då jag överstalade läraren att jag inte ville göra det extra häftet han gav mig. Så jag fick alla rätt på de få uppgifter jag gjorde och sedan gick jag till dansummet igen, haha!
lunch
fysik då jag hade roligt!! Jag gick först och letade reda på Alessia för hon kände sig nere. Men allting var bra. Sedan tillbaka till min fysik klass, och jag låter bilderna tala för sig själv
Jag bad alla rösta på Alessia!
Commeford min lärare på bilden under när hon försökte uttala de svenska bokstäverna. Så här översätte hon dem till engelska hahaha!


AnaKaren jag och KG.
us history där vi hade en vikarie så jag lämnade till danrummet (jaime hade lunch) och var där istället efter att ha haft en hel conversation om sverige med massor av klasskamrater. Allt det pratas om!
psychology där vi fortsatte kolla på en knasig film där som är frustrerande och det är 5 minuter kvar som jag vill se!!!!
yearbook då jag gick till dansrummet.

Och sedan lämnade jag tidigt med Jaime och Peter för att hämta up Jaimes kostym till balen. Sedan mellandlandade vi hos honom i någore minuter och sedan iväg till LaJoya där de skulle ha en uppvisning. Mycket duktiga danser! Och tyvärr dog min kamera -.-

På vägen dit var det storm och blixten slog ned precis bredvid oss när vi satt i bilen. Och det haglade och regnade väldigt men de trog över ganska snabbt över.

Åkte ifrån dansuppvisningen klockan typ 8 och så åkte vi till Walmart och skulle senare åka och äta. Men Eftersom det var helt packat så behövde jag åkte hem eftersom det var för sent och Monica åkte till sjukhuset.

Så jag åkte hem och åt flingor och var sur och pratad med mamma som är så underbar och ställer up! Tack! Hoppas ni alla vet hur mycket det betyder för mig att ni finns där<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0