dans ut-tagning

jag måste be om ursäkt för att vara helt värdelös på det här.
jag är trött på att blogg speciellt med att chatcha up med det jag har missat. Det kommer.... måste för de ska in i en fin bok senare!

Jag kommer inte ihåg alls vad som hände den här dagen under skolan. Hade alla mina klasser såklart och under yearbook så gick jag till dansrummet.

Jag åkte inte hem med bussen utan jag stannade och var med alla när de hade dans utagningar. Eller jag gjorde ingenting riktigt. det var först 60 stycken som prövade för att vara med i gruppen. och sedan så var det 6 som prövade som över dansare - typ ledare. Dessa 6 tittade vi på i sluten när klockan var typ halv 10.

Jag visa Jaime vårt hus och Ljuströ och han blev helt paff på hur grönt det är. Ja från två helt olika världar.
Det var meningen att AnaKaren skulle släppa av mig, men Monica var ute och körde så hon hämtade up mig klockan 10 från skolan...

Stannade utanför Marissas hus tills klockan 11. Så jag gick och la mig klockan halv 11, efter en bra dag:) Med vääldigt stora humörsvängningar dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0