fredag

Jag hade en helt nomal dag i skolan. Jag gick till danrummet under sista perioden istället för yearbook. Men det var väl allt som var onormalt. 

Jag hade ingen träning heller, utan åkte hem och ines tog min plats bredvid Alessia på bussen-.- Inte för att vi har bestämmda platser men jag sitter vanligtvis bredvid henne.

jag kom hem och vi åt, detta är ännu en minneslucka då jag inte kommer ihåg någonting. Det känns som vi åkte och gjorde någonting, men jag har ingen aning om vad.
Åkte i alla fall iväg med Christina till mall:et och letade efter skor. Det var trevligt men jag hittade inga jag gillade. När vi kom hem så tränade jag och Christina till en CD, som verkligen var jobbig. Och jag kom inte isäng förens klockan typ 12. trött som tusan. Men jag hade haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0