fredagen den 27 april 2012

hejsan,
jag har inte gjort mycket idag. ärligt talat inte lämnat huset. Jag vaknade up sent och gjorde typ ingenting. Vi åt mumsig frukost klockan typ 12 och sedan pratade jag med Pappa världigt länge över skype. Pratade även med Clara en snabbis!

Jag åt mackor till middag och efter det så gick vi ut. Stutsade lite på stutsmattan men det gör ont på min solbränna, men den håller på att bli fin!

Jag plockade bort solrosfrön från en solros som vi plockade häromdagen. Har aldrig smakat färska solrosfrön, smakar inte jättemycket! Det blev många från en blomma, och vi ska se om vi kan typ grilla dem eller något.
De satte upp ett litet lektält på stutsmattan och så låg jag och JB och tittade på en film där inne. Och en -ni vet gunghäst- men det är en tjock hund! Jag är helt förälskad i den, låg och kramade den och Monica skrattade åt mig!
JAG ÄR HELT KÄR!!!

Sedan gick jag in och åt glass, och sedan in och satt och pratade med en kompis på skype i typ två timmar!:)
Klockan är redan 2 så nu ska jag sova!
GODNATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0